پنجشنبه 17 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

"دستگيری عاملان کشته شدن ماموران انتظامی در سراوان"


فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان از دستگيری شماری از عاملان شهادت چهار مامور انتظامی در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی پليس، سرتيپ دوم پاسدار 'حسين رحيمی' در تشريح جزييات اين خبر گفت: ساعت ۲۰ شب گذشته به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ سراوان مبنی بر ايجاد مزاحمت عده ای افغانی برای چند خانواده در يکی از روستاهای اين شهرستان سريعا يک گروه فوريت های پليسی برای ارائه خدمت به مردم و رسيدگی به تماس تلفنی به محل اعزام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ماموران گروه گشتی در مسير انجام ماموريت به کمين اشرار و گروههای معاند برخورد و مورد حمله قرار گرفتند که در اين حادثه سه نفر از همکاران نيروی انتظامی به نام های ستوان سوم 'آيت خانعلی پور'، گروهبان يکم 'مرتضی مالکی' و سرباز وظيفه 'محمدرضا نظريان' به شهادت رسيدند.

فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان اظهار کرد: سريعا پس از وقوع اين حادثه با تشديد فعاليت های انتظامی و اجرای طرح مهار و کنترل مرزها مسير تردد اشرار بسته شد که اشرار در مسير فرار با يکی از ديگر پاسگاهها درگير شدند.

سردار رحيمی گفت: ماموران در ادامه علميات به دنبال حضور و همکاری گسترده مردم با نيروی انتظامی شماری از عوامل وابسته به اشرار را شناسايی و در يک عمليات هدفمند و ضربتی آنان را دستگير کردند که اشرار در تلافی اين اقدام با موشک و راکت پايگاه آسپيچ سراوان را مورد هدف قرار دادند که يک نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسيد و يک نفر نيز مجروح شد.

وی افزود: افراد معاند و اشرار بدانند که نيروی انتظامی با تمام توان و استفاده از همه ظرفيت های موجود در سيستان و بلوچستان با اين افراد به طور قاطع برخورد خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016