دوشنبه 28 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دادستان اصفهان: سرنخ های جديدی از عاملان اسيد پاشی کشف شده است

اصفهان - ايرنا - دادستان اصفهان گفت: دستگاه قضا خود را ملزم به ايجاد امنيت برای مردم در جامعه می داند تا همه شهروندان با آرامش و بدون دغدغه خاطر زندگی کنند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، درپی اسيدپاشی در اصفهان، 'حسن رحيمی' اظهارکرد: سرنخ های تازه از اسيدپاشی در استان کشف شده است که اميدواريم در اين زمينه به نتايج مطلوب قضايی دست يابيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار حقوقی اظهار کرد: متاسفانه اتفاقاتی درخصوص اسيد پاشی در استان رخ داده و وظيفه قانونی و شرعی دادسرا، تعقيب جدی مجرم، کشف جرم و ايجاد امنيت خاطر برای شهروندان است.

وی گفت: صرف نظر از اينکه شهروند زن يا مرد بوده و چه جنسيتی داشته و چه کسی بوده است، نگاه دستگاه قضا به اين است که حق شهروند در جامعه محفوظ باشد و امنيت را برای اعضای جامعه برقرار کنيم.

دادستان اصفهان افزود: دادسرا بعد از اين اتفاق بصورت جدی ورود پيدا کرده و ستادی برای رسيدگی به اين موضوع تشکيل داده است و خود شخصا مسوول رسيدگی به اين پرونده هستم.

رحيمی درباره آمار مصدومان اسيدپايشی گفت: آمار همان تعدادی است که قبلا اعلام شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016