سه شنبه 29 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: مرتبط کردن جنايت اسيدپاشی به نهی از منکر مأموريت عوامل رسانه‌ای بيگانه است


محمدرضا نقدی

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: وزارت ارشاد و هیأت نظارت بر مطبوعات نبايد بگذارند رسانه‌های فاسد و غرب‌زده اين جنايت را با مقدسات و واجباتی مثل امر به معروف و نهی از منکر مرتبط کنند و به اين بهانه به تضعيف ارزش‌ها بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بسيج،‌ سرتيپ بسيجی محمدرضا نقدی گفت: اوج گيری محبوبيت انقلاب اسلامی و حرکت بسيج و حزب الله در جهان و خطری که گسترش نفوذ اين جريان برای مستکبران ايجاد کرده است، آمريکا و رژيم صهيونيستی را به عکس العمل های جنايت کارانه ای واداشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس سازمان بسيج مستضعفين راه اندازی و هدايت گروه هايی با عمليات خشونت بار و نسبت دادن آن به مسلمين را از جمله عکس العمل های جنايتکارانه آمريکا و رژيم صهيونيستی دانست و افزود: راه اندازی گروه های تروريستی و بمب گذار و نسبت دادن آن به مسلمانان اهل سنت، تحريک روحانی نماهای شيعه نما به توهين به اهل سنت و ترغيب به انتقام گيری از اهل سنت به جای تکفيری ها و تشويق به قمه زنی و راه اندازی جريان جنايت کاری مانند القاعده و داعش نمونه هايی برای خشن جلوه دادن مسلمانان است.

سردار نقدی بر همين اساس اضافه کرد: امروز هم می بينيم وقتی يک عمل جنايت کارانه انجام می گيرد و اسيد می پاشند به صورت زنان مظلوم، فوراً شبکه رسانه ای بيگانه وارد عمل می شود و با تيترهای مشابه سعی می کنند اين اسيد پاشی را به امر به معروف و نهی ازمنکر ربط بدهند.

وی ادامه داد: اولاً کدام مسلمانی است که نداند اين کار جنايت است و به خودش اجازه دهد چنين عمل فجيعی را انجام دهد؟ ثانياً اگر اين عمل زشت کار يک آدم متحجر با کج فهمی از مذهب است، پس چرا زنان هرزه خيابانی با آرايش های آنچنانی را رها کرده است و زنانی را که حجاب نسبتاً موجهی داشته اند را هدف قرار داده است؟ چرا اين کار همزمان با طرح قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی انجام شده است؟ چرا اين کار در آستانه محرم و هفته امر به معروف و نهی ازمنکر انجام شده است؟

سردار نقدی تصريح کرد: همه اينها نشان می دهد حتی اگر سند و مدرک محکمی بر اينکه اين اقدام شنيع با هدايت دشمن مستکبر صورت گرفته نداشته باشيم، ولی با قاطعيت می توانيم بگوييم مرتبط کردن اين فعل حرام و شيطانی با نهی از منکر کار حساب شده عوامل رسانه ای بيگانه است. با اين جو سازی رسانه ای آنها چند هدف را دنبال می کنند: ۱- امر به معروف و نهی از منکر را خشن و غير قابل قبول جلوه دهند و مردم را از اين واجب الهی منصرف کنند. ۲- نمايندگان مردم در مجلس را در تصويب قانون امر به معروف و نهی از منکر متزلزل کنند. ۳- چهره نيروهای ارزشی و انقلابی را مخدوش و برای غرب زدگان و بی بند و بارها مظلوم نمايی کنند و اعتبار اجتماعی درست کنند. ۴- با خشن جلوه دادن نيروهای حزب الله زمينه را برای بازگشت تجديد نظر طلبان به عرصه سياسی و انتخابات فراهم کنند.

سردار نقدی در ادامه تاکيد کرد: رسانه های فاسد و روزنامه های زنجيره ای کور خوانده اند؛ ملت ايران بسيار هوشيار تر است که بازی اين جريانات را بخورد؛ اين ملت عبور از فتنه های رسانه ای را در بازی عظيم ۹ دی سال ۸۸ تمرين کرده است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين اظهار کرد: از وزارت اطلاعات و نيروی انتظامی می خواهيم با سرعت عوامل اين جنايت فجيع را که به احتمال قوی مرتبط با سرويس های اطلاعاتی غربی هستند دستگير کنند و با حکم قضايی، حد اقل، قصاص و مقابله به مثل شوند. هرچند اين با اين فضای نا امنی که ايجاد کرده اند چه بسا مفسد فی الارض تلقی شوند. حتی اگر آسيب ديدگان هم عامل جنايت را بخشيدند، دستگاه قضايی از حقوق و امنيت عمومی نبايد بگذرد و قصاص حداقل انتظار است.

سردار نقدی در خاتمه عنوان کرد: وزارت ارشاد و هيئت نظارت بر مطبوعات هم نبايد بگذارد رسانه های فاسد و غربزده اين جنايت را با مقدسات و واجباتی مثل امر به معروف و نهی از منکر مرتبط کنند و به اين بهانه به تضعيف ارزش ها بپردازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016