شنبه 3 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ادامه تحصن نسرین ستوده و همراهانش در مقابل کانون وکلای دادگستری

خبرگزاری هرانا – نسرین ستوده به همراه پیمان عارف و محمد نوریزاد روز آینده به تحصن خود در مقابل کانون وکلای دادگستری ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طی هفته گذشته دادگاه انتظامی وکلا به درخواست دادگاه انقلاب و دادستانی تهران مبنی بر لغو پروانه وکالت نسرین ستوده پاسخ مثبت داده و طی حکمی وی را به مدت سه سال از حرفه وکالت منع کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی از روز سه‌شنبه در اعتراض به این اقدام در مقابل کانون وکلای دادگستری تحصن کرد و فعالین مدنی همچون محمد نوریزاد که پیش‌تر برای بازپس گیری وسایل شخصی‌اش در خیابان پاستور تحصن کرده بود نیز به وی پیوست. (وسایل محمد نوریزاد توسط اطلاعات سپاه ضبط و با وجود مختومه شدن پرونده به وی بازپس داده نشده بود.)

همچنین پیمان عارف فعال سیاسی ملی گرا و دانشجوی ستاره دار که از دوماه پیش از ثبت نام برای مقطع دکترای وی ممانعت به عمل آمده به ایشان پیوست و قرار است طی روز شنبه نیز خانم ستوده را همراهی کند.

پیمان عارف در فیسبوک خود نوشت: «فردا ساعت ٩ صبح جلوى کانون وکلاى مرکز در کنار نسرین ستوده و محمد نوریزاد عزیز به تحصن خواهم ایستاد تا حقوق بنیادین بشر چون حق اشتغال، تحصیل و مالکیت اموال را براى دگراندیشانى چون خود فریاد برآوریم. از صبح یکشنبه نیز رحل تحصن جلوى وزارت علوم خواهم افکند!»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016