پنجشنبه 8 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حيدر مصلحی: سرويس اطلاعاتی انگليس پشت جريان اسيدپاشی‌های اخير است

وزير پيشين اطلاعات با تاکيد بر اينکه سرويس اطلاعاتی انگليس پشت جريان اسيدپاشی‌های اخير است، گفت: با دقت در فضای رسانه‌ای به وجود آمده توسط دشمنان و بررسی نکات پشت صحنه اين موضوع می‌فهميم يک توطئه برنامه‌ريزی شده توسط عاملان خارجی و داخلی، برای مقابله با امر به معروف و نهی از منکر بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام حيدر مصلی چهارشنبه شب در جمع عزاداران حسينی در حسينيه ثارالله خرم‌آباد گفت: فتنه‌گران با اينکه از باطل بودن راهشان آگاه بودند، بر مواضع‌شان پافشاری کردند.

وی عنوان داشت: افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند و يا ساکت بودند، حق و باطل را به خوبی می‌شناختند و می‌دانستند کار باطل را انجام می‌دهند، ولی به خاطر منافع خودشان بر روی حرف خود ماندند و بر ايجاد فتنه پافشاری کردند.

مصلحی افزود: بعضی‌ها به اشتباه فتنه‌گران را با حر مقايسه می‌کنند و معتقدند، با توبه می‌توان آنها را بخشيد، اين در حالی است که فتنه ۸۸ بزرگ‌ترين ضربه اقتصادی را به کشور وارد کرد و باعث شد نخستين تحريم در سازمان ملل عليه ايران تصويب شود و ضربه‌ای جبران‌ناپذير بر اقتصاد ايران وارد شود که مسلما با توبه اين افراد جبران نمی‌شود؛ به اين ترتيب مقايسه توبه حر با فتنه‌گران امکان‌پذير نيست، چراکه حر تمام مراحل توبه را گذراند و اشتباه خود را اصلاح و جبران کرد.

وزير سابق اطلاعات با اشاره به هدف قيام امام حسين (ع) در اجرای امر به معروف و نهی از منکر گفت: محور بقای دين، امر به معروف و نهی از منکر است ولی متاسفانه وقتی قانون امر به معروف و نهی از منکر به مجلس برده می‌شود، شاهد بروز حوادثی چون اسيدپاشی‌های اخير هستيم که با دقت در فضای رسانه‌ای به وجود آمده توسط دشمنان و بررسی نکات پشت صحنه اين موضوع می‌فهميم يک توطئه برنامه‌ريزی شده توسط عاملان خارجی و داخلی، برای مقابله با امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

مصلحی اضافه کرد: خواسته اين گروه‌ها اين است که از قانونی شدن اين مبحث که از خواسته‌های امام خمينی (ره) و رهبر معظم انقلاب است، جلوگيری کنند و يقينا پشت پرده اين جريان، سرويس‌های اطلاعاتی انگليس قرار گرفته‌اند و آن را هدايت می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016