دوشنبه 19 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کميسيون اصل ۹۰ بنزين پتروشيمی را آلوده نمی داند

تهران - ايرنا - سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ مجلس گفت که اين کميسيون گزارش سازمان حفاظت محيط زيست مبنی بر آلوده بودن بنزين توليدی در واحدهای پتروشيمی را صحيح نمی داند و معتقد است که اين بنزين ها آلوده نيست.

حسين آذين درباره جلسه امروز (يکشنبه) کميسيون اصل ۹۰ مجلس در گفت و گو با خبرنگار سياسی ايرنا افزود: در اين جلسه پرونده مربوط به کيفيت بنزين توليدی واحدهای پتروشيمی بررسی شد که گزارش جمع بندی آن در جلسه سه شنبه هفته جاری نهايی می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی اظهار داشت: در اين جلسه همچنين مقرر شد موضوع زمين خواری با دعوت از وزيران راه و شهرسازی، کشور و جهادکشاورزی و همچنين رييس سازمان حفاظت محيط زيست دوشنبه آينده در اين کميسيون بررسی شود.

آذين با اشاره به بررسی برخی شکايات واصله به اين کميسيون گفت: به تازگی جمعی از صاحبان اراضی محدوده پيست شمشک از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به کميسيون اصل ۹۰ مجلس شکايت کرده اند که اين موضوع به کميته قضايی اين کميسيون ارجاع شد و گزارش نهايی آن هفته آينده به دستگاه قضايی ارسال می شود.

نماينده مردم رفسنجان در مجلس افزود: بر اساس تصميم اعضای اين کميسيون، در هفته های آتی گزارشی درباره موانع توليد در کشور در اين کميسيون تهيه می شود.

آذين درباره تهيه گزارش نهايی فساد در فوتبال نيز گفت: اين گزارش و نيز گزارش علت ايجاد معوقات بانکی در مراحل پايانی تدوين قرار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016