دوشنبه 26 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فعاليت ۲۲ ميليون نفر و ۲ هزار گردان رزمی در بسيج

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج با ۲۲ ميليون عضو تشکيلاتی و ۲ هزار گردان رزمی، پا در رکاب نظام است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج با ۲۲ ميليون عضو تشکيلاتی و ۲ هزار گردان رزمی، پا در رکاب نظام است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رييس سازمان بسيج مستضعفين صبح امروز در نشستی خبری که در آستانه آغاز هفته بسيج برگزار شد، طی سخنانی، وضعيت امروز بسيج را در اوج اقتدار و شکوفايی و در بهترين شرايط تاريخ خود عنوان کرد، گفت: بسيج با ۲۲ ميليون عضو تشکيلاتی و ۲هزار گردان رزمی، پا در رکاب نظام است.

وی افزود: بسيجيان آموزش ديده جنگ نرم، آماده خلق حماسه‌ای بزرگ در اين حوزه هستند؛ حماسه‌ای به عظمت دفاع مقدس.

نقدی تصريح کرد: بسيج حضور گسترده‌ای در عرصه‌های اقتصادی، امر به معروف و نهی از منکر، علمی و سازندگی دارد.

وی همچنين شعار هفته بسيج را «بسيج مظهر عزم ملی و مدبريت جهانی» اعلام کرد و گفت: روز ۵ آذر، اجتماع ميليونی بسيجيان سراسر کشور برپا خواهد شد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه از برپايی جشنواره مالک اشتر با حضور هزار اسوه بسيجی و سخنرانی سرلشکر فيروزآبادی در روز اول اذر و افتتاح هزار سالن ورزشی «۹دی» و «صالحين» در روز دوم آذرماه خبر داد.

نقدی با اشاره به افتتاح شبکه ملی اطلاع رسانی بسيج با عنوان «شبکه شباب» -بدون استفاده از اينترنت- همزمان با روز ۵ آذر، تصريح کرد: رزمايش گردانهای بيت المقدس نيز روز ۶ آذر در استانهای منطقه خليج فارس و تنگه هرمز برگزار می‌شود.

وی با تاکيد بر اينکه هيچکس از حلقه وجوبی امر به معروف خارج نيست و بسيج از تمام ظرفيتها البته با شيوه های صحيح در اين امر استفاده می‌کند، گفت: هيچ مديری نبايد از امر به معروف بترسد چراکه اين تضعيف مديريت نيست.

رييس سازمان بسيج مستضعفين اضافه کرد: اگر قانون امر به معروف هم نبود وظيفه داشتيم به اين امر بپردازيم چون امر به معروف، قانونی است که خدا در قرآن آورده است.

نقدی افزود: برخی می‌گويند امر به معروف، تضعيف مدير است که اينطور نيست.

رييس سازمان بسيج با بيان اينکه امر به معروف فقط مختص حجاب نيست، اظهار داشت: منکر سياسی و همکاری با دشمن بدتر از منکر حجاب و منکرهای اخلاقی است و ما منکرات اقتصادی هم داريم که بايد نهی کرد.

نقدی با تاکيد بر اينکه امر به معروف به نفع همه است، خاطرنشان کرد: مسايلی که به نفع همه است را سياسی نکنيم.

وی در بخش ديگری از سخنان خود اظهار داشت: ميليونها بسيجی در ايران اماده اعزام به سوريه و غزه هستند و به ما مراجعه می‌کنند.

رييس سازمان بسيج با بيان اينکه همه ما مدافع حقوق ملت هستيم، تاکيد کرد: اگر در توافق هسته ای، دولت خدمتگزار از حق ملت کوتاه بيايد که بسيار بسيار بعيد می دانيم، نه مردم و نه بسيج از انها حمايت نخواهد کرد/

نقدی افزود: مردم و بسيج حامی مذاکره کنندگان هستند چه حقوق ايران در توافق اعاده شود و چه مذاکره را کنار بگذارند.

وی اضافه کرد: امريکا بايد زياده خواهی‌ها را کنار بگذارد تا توافقی عادلانه و بدون اجحاف صورت بگيرد.

رييس سازمان بسيج با بيان اينکه «شبکه اطلاع رسانی ملی» برای کشور، حقی مسلمتر از انرژی هسته‌ای است، گفت: مديريت ضعيف و قابل انتقادی در اين عرصه صورت گرفته است.

نقدی با اشاره به اينکه شبکه اطلاع رسانی ملی بسيج در ۳۰هزار نقطه مشترک دارد، تصريح کرد: بايد دنبال دستهای پنهانی باشيم که نگذاشتند وارد اين عرصه شويم.

وی درخصوص جوسازی های غربی‌ها پيرامون پرواز نمونه نهايی پهپاد RQ۱۷۰ ايرانی نيز گفت: دشمنان شيطنت کنند تا ببيند پهپاد RQ ايرانی سروقت آنها می رود و شليک می‌کند تا باورشان شود پروازش نمايشی نبود.

رييس سازمان بسيج، سفارت آمريکا در بغداد را مرکز فرماندهی داعش است و گفت: بسيجيان خيلی دوست دارند به آنجا بروند اما بسيجيان عراق پای کارند و نياز به ما نيست.

نقدی افزود: من با برخی از آنها همسنگر بودم و می‌دانم که تجربيات جنگی خوبی دارند.

وی اضافه کرد: نقشه آمريکا «هم مرز کردن» داعش با ايران برای فشار به ما بود.

رييس سازمان بسيج بار ديگر تصريح کرد: نيازی به حضور نظاميان ايران در عراق نيست ولی اگر آموزش بخواهند، انجام می شود همانطور که تاکنون صورت گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016