پنجشنبه 6 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: حاشيه پردازی در مورد مذاکرات هسته ای به نفع کشور نيست

يزد - ايرنا - رييس مجلس شورای اسلامی گفت: حاشيه پردازی در مورد مذاکرات هسته ای به نفع کشور نيست و بايد از آن خودداری کرد زيرا خود اين مسائل به اندازه کافی خاردار است و بی جهت نبايد گزندگی آن را در کشور اضافه کنيم.

به گزارش ايرنا «علی لاريجانی» دقايقی پيش قبل از ترک استان يزد درفرودگاه شهيد صدوقی اين استان در جمع خبرنگاران افزود: برخی مسائل داخلی نبايد تبديل به سايش های سياسی شود و مسير مذاکرات بايد با تدبير لازم هموار گردد.

وی با تاکيد بر لزوم وفاق ملی اظهار کرد: اختلاف نظرهايی در مورد مسائل مهم کشور هم در حوزه بين المللی و هم در حوزه ملی وجود دارد اما نبايد مسائل داخلی تبديل به سايش های سياسی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



لاريجانی با اشاره به دستاورد سفر دو روزه خود به استان يزد اظهار داشت: در اين سفر ضمن حضور در شهر های مختلف استان، در جمع صنعتگران، روحانيون و بسيجيان حضور يافتيم و دورنمايی کلی از مشکلات استان را هم مشاهده کرديم.

وی افزود: بخشی از مسائلی که مربوط به دولت است انتقال می يابد و اگر مواردی نيز بايد در مجلس قانون گذاری شود در کميسيون های مربوطه پيگيری خواهد شد.

رييس مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه مسئله آب در يزد مشکلی اساسی است، اظهار داشت: به نظر می رسد با سرمايه گذاری بخش خصوصی و توجه ويژه دولت بتوان آب را از خليج فارس به يزد انتقال داد و هم در استان يزد و هم استان های ديگر از مزايای آب برای توسعه صنعتی استفاده کرد هر چند معتقدم بايد راههای ديگری نيز برای تأمين آب يزد در نظر گرفته شود.

رييس قوه مقننه تصريح کرد: در مجموع با نمايندگان پيگير و دلسوز استان يزد که در همه جلسات ديروز و امروز حضور داشتند می توان مسائل مطرح شده را در مجلس پيگيری کرد.

لاريجانی در سفر دو روزه خود به استان يزد علاوه بر ديدار با صنعتگران، روحانيون و بسيجيان در کنگره شهيد پاکنژاد نماينده فقيد مردم استان در مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و نيروگاه سيکل ترکيبی اردکان را افتتاح نمود.

رييس مجلس شورای اسلامی پس از اين گفت و گو يزد را به مقصد تهران ترک کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016