یکشنبه 9 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اسیدپاشی بر روی رئیس بیمارستان ضیاییان تهران

54184_666.jpg
مدیر بیمارستان ضیائیان تهران ساعتی پیش و در هنگام مراجعه به منزل، مورد حمله دو اسیدپاش قرار گرفت و از ناحیه دو چشم آسیب دید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز اطلاع رسانی تهران بزرگ اعلام کرد: ساعت 21 امشب دکتر انوری مدیر بیمارستان ضیائیان تهران به هنگام مراجعه به منزل توسط دو راکب موتورسوار مورد اسیدپاشی قرار گرفت و از ناحیه دوم چشم آسیب دید.

بر اساس همین گزارش، به دنبال بروز این حادثه دکتر انوری بلافاصله به یکی از بیمارستانها منتقل و اقدامات درمانی برای وی آغاز شد.

همچنین، به دنبال وقوع این حادثه، دستگیری اسیدپاشان در دستور کار پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و تیم ویژه پلیس برای پیگیری حادثه اسیدپاشی، تشکیل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عیادت وزیر بهداشت از مدیر بیمارستان ضیائیان
به گزارش وب دا؛ وزیر بهداشت، امروز در بیمارستان فارابی، از دکتر انوری، مدیر بیمارستان ضیائیان که شب گذشته، در حادثه اسیدپاشی از ناحیه چشم و صورت مصدوم شد، عیادت کرد.

بر اساس این گزارش شب گذشته، دکتر انوری به هنگام مراجعه به منزل، طی حمله اسیدپاشی و مصدومیت از ناحیه چشم و صورت، در بیمارستان فارابی بستری شد و تحت مداوا قرار گرفت.

گفتنی است وزیر بهداشت، توصیه های لازم را به تیم معالج دکتر انوری، در خصوص روند درمان وی ارائه کرد.

شب گذشته نیز، دکتر ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، با حضور در بیمارستان از مدیر بیمارستان ضیائیان عیادت کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016