دوشنبه 17 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

كشته شدن دو نیروی حزب الله لبنان در حملات هوایی اسرائیل به سوریه

5f3305d1.jpg
العربیه - منابع مطلع به «العربیه» خبر دادند که در حملات روز یکشنبه 7 دسامبر جنگنده های اسرائیلی به سوریه، دو تن از نیروهای حزب الله لبنان کشته شدند.

بنا بر این گزارش، یکی از افراد کشته شده، از مسئولان بلندپایه نظامی حزب الله است.

خبرگزاری رسمی سوریه گزارش یکشنبه داده بود که هواپیماهای اسراییلی روز یکشنبه 7 دسامبر دو سایت امنیتی در نزدیکی دمشق، پایتخت سوریه را بمباران کردند. یکی از این سایتها در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق قرار دارد.

این خبرگزاری گفت که اسراییل با «بمباران دو سایت امنیتی در حومه دمشق» دست به «تجاوز» به سوریه زده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منابع مخالفان نظام بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز خبر دادند که اسرائیل انبارهای موشک نظام اسد مورد هدف قرار داد که قرار بود به حزب الله لبنان تحویل داده شود.

به گزارش تلویزیون سوریه مباشر وابسته به مخالفان اسد، هواپیماهای اسرائیل از دو محور وارد سوریه شدند. گروه اول از هواپیماها از منطقه «القنیطره» در بلندی های جولان اشغالی، وارد خاک سوریه شدند و از آنجا برفراز شهرهای جاسم، نوی و درعا به سوی حومه دمشق به پرواز خود ادامه دادند. گروه دوم هواپیماهای اسرائیلی از طریق خاک لبنان از فراز شهرک "یعفور" به سوی دمشق پرواز کردند.

بنا بر این گزارش هواپیماهای سوریه دوپایگاه رژیم اسد را بمباران کردند. یکی از این پایگاه ها، گردان موشک های زمین به زمین مستقر در شهرک دیماس و دیگری گردان تیپ 105 به علاوه بر فرودگاه الشراعی بودند.

این گزارش می افزاید، هواپیماهای اسرائیلی در شهرک یعفور کامیون های حامل موشک هایی که به سوی پایگاه های حزب الله لبنان در حرکت بودند، و گردان دفاع هوایی چهارم ارتش اسد را بمباران کردند.

منابع این رسانه گفتند حمله دیگری توسط جنگنده های اسرائیل بخشی از مرکز رادار و کنترل را در شهرک الصبوره در نزدیکی دو شهرک دیماس و یعفور منهدم کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016