چهارشنبه 19 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فرمانده سپاه شيراز: موسوی، کروبی و خاتمی نجس سياسی هستند


غلامحسين غيب پرور

عصر ايران ـ سردار غلامحسين غيب پرور فرمانده سپاه فجر (استان فارس) بعد از ظهر امروز در جمع هاديان سياسی سپاه فجر با بيان اينکه رسالت مهم امروز ما دفاع از انقلاب اسلامی است اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس سه اصل را مورد توجه قرار می داديم، اولين نکته شناخت عناصر خودی است، ضرورتی که اگر به آن توجه نمی شد شکست حتمی بود. بر همين اساس سازماندهی، مديريت و راهبرد در دستور کار قرار می گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه اگر در دفاع از انقلاب اسلامی دشمن را نشناسيم شبيخون خواهيم خورد افزود: دومين نکته در عرصه دفاع شناخت دشمن است. اگر در دوران دفاع مقدس شناختی از دشمن نداشتيم عبور از فاو در کربلای ۸ يا عبور از جزاير درعمليات خيبر امکان پذير نبود.

سردار غيب پرور اضافه کرد: در شناخت عناصر دشمن بايد خط قائل شد بخشی از دشمنان اندکی مردانگی دارند که بگويند ما دشمن هستيم مانند غرب و آمريکا، اما دسته ای ديگر نقاب خودی بر چهره زده اند و مرد هم نيستند که بگويند ما دشمن هستيم.

وی سومين اصل در دفاع از انقلاب اسلامی را شناخت هندسه و ميدان نبرد دانست و افزود: امروز ميدان نبرد پهنه انقلاب و جغرافيای ايران اسلامی است. به موقع و به اندازه عمل کردن لازمه دفاع از انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر در بخش ديگری از سخنان خود با بيان اينکه برخی ها مثل علی مطهری دشمن نيستند اما در خط دشمن حرکت می کنند گفت: آقای مطهری از کسانی حمايت می کند که تا مرفق دستشان به خيانت به انقلاب و مردم آلوده است. و بايد به خير خواه بودن اظهارات وی شک کرد.

سردار غيب پرور بيان داشت: مير حسين موسوی، کروبی و خاتمی نجس سياسی هستند و تطهير هم نمی شوند مگر اينکه در حضور مردم اظهار پشيمانی کنند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به حضور يکی از فتنه گران در روز ۱۶ آذر در شيراز گفت: امروز ديگر شيراز، شيراز دوم خرداديها نيست. هادی غفاری يک مرده سياسی است و مسئولين سياسی بايد نسبت به حضور اين کوتوله سياسی در شيراز آن هم به نام دانشجو و به کام برخی ها پاسخگو باشند.

سردار غيب پرور با بيان اينکه در استان بنا را بر مدارا و وحدت گذاشته ايم و کسی از اين روش سوء استفاده نکند افزود: آنجايی که ببينيم فردی از خطوط قرمز عبور کرده، سربازان ولايت کوتاه نمی آيند و اقدامات انقلابی خود را انجام خواهند داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016