جمعه 21 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نجفی: آژانس بی طرفانه اعلام کند که اطلاعات درباره سايت مريوان غلط بوده است

ایسنا ـ نماينده دائم ايران در آژانس گفت: ظاهرا آژانس با ارسال ايميلی به خبرگزاری رويترز پيشنهاد بازديد از سايت ادعايی در مريوان را رد کرده است.

رضا نجفی با اعلام اين مطلب به خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به خبر خبرگزاری رويترز مبنی بر اينکه آژانس پيشنهاد بازديدش از سايت ادعايی در مريوان را رد کرده است گفت: آژانس نمی تواند فقط با ارسال يک ايميل برای يک خبرگزاری از مسئوليت خود شانه خالی کند. هم چنين آژانس در گزارش نوامبر ۲۰۱۱ خود ادعايی را مطرح کرده که از ديد ايران مثل ساير ادعاهايش در يک رديف قرار دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



نماينده دائم ايران در آژانس افزود: چنين عملکردی از سوی آژانس اتفاقا تاييد نظر ايران است که ادعای مطرح شده در گزارش نوامبر ۲۰۱۱ پايه و اساسی ندارد در غير اين صورت آژانس بايد پس از پيشنهاد ايران خيلی سريع تيم خود را اعزام می کرد، نه اينکه پيشنهاد ايران را رد کند آن هم به شکلی غير رسمی.

نجفی تاکيد کرد که اکنون تنها راه اين است که آژانس به طور کاملا بی طرفانه و به صورت حرفه ای اعلام کند که اطلاعات داده شده توسط يک کشور يا کشورهای عضو در خصوص آزمايشات انفجاری در سطوح بالا در منطقه مريوان غلط بوده است و نمی تواند برای راستی آزمايی ادعايش در خصوص يک سايت ادعايی در منطقه مريوان اقدام کند. اعلام اينکه ادعاهای مطرح شده درباره سايت مريوان دقيق و درست نبوده است نشان دهنده بی طرفی آژانس خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016