یکشنبه 23 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
16 آذر» روحانی: تورم به زیر ۲۰ درصد خواهد رسید
30 مهر» چشم اميد دولت به حساب ذخيره ارزی است
پرخواننده ترین ها

ابراهيم يزدی: روحانی در عملی کردن تعهدات داخلی‌اش موفق نبوده است


ابراهیم یزدی

• در عالم سياست نه دوست دائم و نه دشمن دائم داريم٬ قهر نيز تا روز قيامت معنی ندارد. اگر با کسی اختلافی داريم٬ بهتر است با آن فرد صحبت کرد که اين کار در حال انجام است.

يک فعال سياسی تاکيد کرد: ما از آقای روحانی انتظار معجزه نداشتيم برای اينکه آقای روحانی وارث نابسامانی‌های بسياری است که از دولت گذشته باقی مانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ابراهيم يزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در خصوص ارزيابی‌اش از عملکرد دولت يازدهم گفت: ما از آقای روحانی انتظار معجزه نداشتيم برای اينکه آقای روحانی وارث نابسامانی‌های بسياری است که از دولت گذشته باقی مانده است.

وی ادامه داد: البته بايد بگويم آقای روحانی در عملی کردن تعهدات داخلی‌اش موفق نبوده است.

وزير امور خارجه دولت موقت با اشاره به موفقيت‌های دولت در عرصه سياست خارجی٬ اظهار داشت: دولت در عرصه سياست خارجی تابوی مذاکره با آمريکا را شکسته است. بايد بگويم که در عالم سياست نه دوست دائم و نه دشمن دائم داريم و قهر نيز تا روز قيامت معنی ندارد. اگر من با کسی اختلافی دارم٬ بهتر است با آن فرد صحبت کرد که اين کار در حال انجام است.

يزدی در خصوص دلايل عدم عملی شدن تعهدات داخلی روحانی تصريح کرد: بايد بپذيريم اختلافات عمده‌ای ميان کارگردانان و کنش‌گران دولتی و بالادستی وجود دارد و آن نيز چيزی نيست که يکی، دو روزه حل شود و بايد صبر و حوصله داشت اما معتقدم آقای روحانی اگر به پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هايی که موجب رای آوردنش شد توجه کند٬ می‌تواند اين مسائل را حل کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016