سه شنبه 25 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وزير دادگستری: پيگيری درون دولتی در مورد مسئله حصر در کار نبوده است

• ممکن است آقای روحانی درباره حصر پيگيری‌هايی کرده باشند ولی نمی‌دانم اين پيگيرهای به کجا رسيده است٬ شايد ايشان هم در شورايعالی امنيت ملی پيگير بوده‌اند اما پيگيری درون دولتی در کار نبوده است.

وزير دادگستری تاکيد کرد: نهاد تصميم‌گيری پيرامون مسئله حصر شورای امنيت ملی است و دولت و قوه قضاييه به تنهايی نمی‌توانند برای حل اين موضوع پيگيری کنند. مضاف بر اينکه اين بحث تا به امروز در دولت مطرح نبوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مصطفی پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، درباره مسئوليت ويژه خود در مورد حصر در دولت، بيان کرد: هيچگونه مسئوليت ويژه‌ای نداشته‌ام.

وزير دادگستری تصريح کرد: اتفاقا از من در اين‌باره سوال پرسيده‌اند و توضيح داده‌ام که نهاد تصميم‌گيری در اينباره شورايعالی امنيت ملی است و همچنان هم آن نهاد مسئول پيگيری است و دولت در تصميات دخيل نبوده٬ هرچند به عنوان شريک تصميم‌گيری اين نهاد محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: بنابراين اگر تصميمی باشد و حرکتی بخواهد در اينباره صورت بگيرد٬ بايد در شورايعالی امنيت ملی تصميم گرفته شود، از اين جهت دولت و قوه قضاييه به تنهايی نمی‌توانند تصميم‌گيری کنند.

وزير دادگستری تاکيد کرد: تا به امروز اصلا بحث دولت مطرح نبوده است که ما بخواهيم به عنوان کابينه دولت نظری بدهيم.

مصطفی پورمحمدی گفت: ممکن است آقای روحانی هم پيگيری‌های کرده‌اند ولی نمی‌دانم اين پيگيرهای به کجا رسيده است. شايد ايشان هم در شورايعالی امنيت ملی پيگير بوده‌اند، اما کلا پيگيری درون‌ دولتی در کار نبوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016