شنبه 29 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رئيس شورای فرهنگی نهاد رياست جمهوری: رفع حصر موسوی و کروبی جزو وظايف و اختيارات روحانی نيست

رئيس شورای فرهنگی نهاد رياست جمهوری در واکنش به مطالبات از دولت مبنی بر رفع حصر موسوی و کروبی گفت: حصر سران فتنه حکم شورای عالی امنيت ملی است. جمع بندی در شورای عالی امنيت اين شد که اين افراد در حصر قرار بگيرند لذا اين موضوع يک مسئله فردی، شخصی و جناحی نيست و رفع حصر جزو وظايف و اختيارات رئيس جمهوری قرار نمی گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش پايگاه خبری «تيک» Tik.ir، اکرمی با بيان اينکه در جامعه ما آزادی بيان وجود دارد، گفت: اينکه اين مطالبه غيرقانونی از رئيس جمهور در برخی از محافل صورت می گيرد به دليل اين است که در جامعه ما آزادی بيان وجود دارد و ما نيز نمی توانيم در برابر آنان موضع بگيريم و به مقابله با آنها بپردازيم.

رئيس شورای فرهنگی نهاد رياست جمهوری که با مهر گفتگو می کرد، تصريح کرد: راه حل اين است که همه مسئولان و مطبوعات تلاش کنند که مردم را متوجه مسائل اساسی کشور کنند. بالاخره ما مذاکرات هسته ای داريم و هر چه در جامعه انسجام و وحدت بيشتر باشد، قدرت ما در اين مذاکرات بالاتر خواهد رفت.

وی همچنين با تاکيد بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: ما بايد در شرايط تحريم ها و پايين آمدن قيمت نفت، از وابستگی خود به خارج بکاهيم؛ بنابراين با بسيج همه مردم از قشرهای مختلف بايد سعی در تحقق اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مديريت جهادی» که مطالبه رهبر انقلاب است، داشته باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016