شنبه 6 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ذوالنور: سیاست‌های فرهنگی دولت باعث نگرانی رهبر شده است

مجتبی ذوالنور٬ مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه می‌گوید سیاست‌های فرهنگی IMAGE634757173728125000.jpg
«یکی به نعل و یکی به میخ» دولت٬ برخی مسئولین را دچار «نفاق» کرده و به واسطه شماری از اقدامات فرهنگی وزارت ارشاد٬ نظام از درون مورد حمله قرار گرفته است.

به گزارش دیگربان٬ آقای ذوالنور گفته رویکرد فرهنگی دولت بار‌ها باعث نگرانی علی خامنه‌ای شده که برخی از این نگرانی‌ها تاکنون رسانه‌ای نشده است.

وی افزوده اصحاب دولت یا «مقصود» رهبر جمهوری اسلامی از فرهنگ را نمی‌فهمند و یا اگر می‌فهمند تعمدا بر خلاف آن اقدام می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ذوالنور علت سیاست‌های فرهنگی «نادرست» دولت را نیز «فرهنگ تساهل و تسامح٬ مبانی التقاطی و سیاسی‌کاری» دانسته است.

وی همچنین از سیاست «گاهی به نعل و گاهی به میخ» دولت انتقاد کرده و آن را موجب مبتلا شدن برخی مسئولین به «نفاق» دانسته است.

پیش از این نیز انتقادهایی از سوی محافظه‌کاران و اصلاح‌طلبان علیه سیاست‌های دوگانه دولت در زمینه مسائل فرهنگی که سیر چندان مشخصی ندارد٬ مطرح شده بود.
مشاور نماینده خامنه‌ای در سپاه همچنین اقدامات فرهنگی دولت یازدهم را مثال حمله از درون به نظام و نشانه‌گیری علیه ارزش‌ها عنوان کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016