دوشنبه 8 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

محمدرضا تابش: زورمان به کيهان نمی‌رسد

محمدرضا تابش، نماينده اردکان در واکنش به سرمقاله روز گذشته کيهان، که مدعی شده بود اين نماينده اصلاح‌طلب در فيس‌بوک خود از مردم درخواست کرده با مقاومت در مقابل دفن شهدا در ميدان اميرچخماق، جناح مقابل را شکست دهند، به «شرق» گفت: «من هيچ صفحه‌ای در فيس‌بوک ندارم و اميدوارم خداوند کيهان را به راه راست هدايت کند. چون زور ما به کيهان نمی‌رسد که بگوييم اين روزنامه مطلب خود را تکذيب کند. کيهان هرکاری بخواهد بکند، خود را از پاسخگويی معاف می‌داند. اگر رويه کيهان که مدعی حزب اللهی‌گری است، ترويج بداخلاقی و مطالب کذب باشد، حواله‌اش به کرام‌الکاتبين است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



همچنين دفتر تابش نيز با انتشار اطلاعيه‌ای، منبع يادداشت کيهان را، مصاحبه شخصی به نام «فرهيد» با پايگاه خبری ٥٩٨ معرفی کرد و در اطلاعيه خود نوشت: «در راستای تنوير افکار عمومی نسبت به دروغ‌پردازی‌های متوهمانه مصاحبه‌شونده متذکر می‌شود؛ نماينده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در فيس‌بوک و ساير شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ای ندارد. لذا ضمن تکذيب مطلب مزبور که به محمدرضا تابش نسبت داده شده؛ اين دفتر حق پيگيری قانونی از طريق مراجع قضايی را برای خود محفوظ می‌دارد.»

در ادامه اين اطلاعيه بيان شده است: «شايان ذکر است اين سايت خبری، مطلب مذکور را دوبار نيز تغيير داده است. يک‌بار «جناح مقابل را شکست دهيد» به «جناح مقابل را کنار بزنيد» و بار ديگر «وايبر» را به جای «فيس‌بوک» گذاشته است. روزنامه کيهان-چاپ ديروز- نيز در «يادداشت روز» خود به اين مطلب کذب و نادرست، استناد نموده است!»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016