یکشنبه 14 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه: ۷۵۰ مرکز در طراحی وقايع ۸۸ نقش داشتند

دیگربان ـ عبد‌الله حاجی صادقی٬ جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه گفته حدود ۷۵۰ مرکز تحقيقاتی، ۱۷ سفارتخانه و هشت دفتر واقع در کشورهای اطرف ايران در طراحی وقايع سال ۸۸ دست داشته‌اند.

آقای حاجی صادقی افزوده اين مراکز٬ سفارت‌خانه‌ها و دفا‌تر به سرپرستی دفتر هماهنگی امور ايران و با نظارت معاون رئيس جمهوری آمريکا به مدت ۱۵ سال مشغول طراحی «فتنه ۸۸» بوده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی اضافه کرده اين مراکز وظيفه جمع‌آوری اطلاعات و برقراری ارتباط با مخالفان سياسی به منظور تشکيل يک «اپوزيسيون» بزرگ داخلی را برعهده داشته‌اند.

حاجی صادقی وقايع سال ۸۸ را دعوای بين دو نامزد انتخاباتی ندانسته و گفته که ميرحسين موسوی نامزد مورد «حمايت» غرب بود.

جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه اضافه کرده حتی اگر نامزد مورد نظر غرب رأی می‌آورد، دشمن به گونه‌ای ديگر برای تضعيف رهبری و ولايت تلاش می‌کرد.

گروهی از نظاميان و روحانيون محافظه‌کار در چهار سال گذشته به طور مستقيم و غيرمستقيم گفته‌اند در صورت به قدرت رسيدن ميرحسين موسوی در ايران برای علی خامنه‌ای مشکلاتی رخ می‌داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016