یکشنبه 14 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تجمع اعتراضی برخی متقاضيان مسکن مهر مقابل مجلس

خبرگزاری تسنيم: جمعی از متقاضيان مسکن مهر پرديس و پرند با تجمع مقابل ساختمان مجلس در بهارستان خواستار رسيدگی وزارت راه و شهرسازی و نمايندگان مجلس به موضوع افزايش قيمت و عدم تحويل به‌موقع واحدهای اين طرح شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنيم، يکی از متقاضيان مسکن مهر حاضر در اين تجمع اعتراضی با بيان اين‌که سال ۹۱ يازده ميليون و ۷۰۰ هزار تومان برای مسکن مهر پرديس واريز کردم، گفت:‌ قرار بود با همين مبلغ واحد مسکن مهر را تحويل دهند، اين در حالی است که تاکنون حدود ۳۵ ميليون تومان پرداخت کرده‌ام اما هنوز خبری از تحويل واحدم نيست.

وی افزود: در پيامکی به بنده اخطار داده شده در صورت عدم واريز مبالغ اعلام شده امتياز مسکن مهرم سلب می شود.

يک متقاضی ديگر نيز با اشاره به خلف وعده تحويل واحدهای مسکن مهر، گفت:‌دلالان هر روز با ما تماس می‌گيرند و می‌گويند وزارت راه به شما خانه‌ای نمی‌دهد بنابراين بياييد و آنرا به ما بفروشيد!

متقاضيان مسکن مهر روز گذشته نيز با حضور مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی و نهاد رياست جمهوری تجمع کرده و خواستار رسيدگی به خواسته‌هايشان بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016