دوشنبه 15 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

احمدی مقدم: پلیس با کسانی که در واکنش به امر به معروف رفتار بدی داشته باشند، برخورد تند خواهد کرد

وی در رابطه با حادثه‌ای که گفته می‌شود در آن يکی از آمران به معروف مورد ضرب و شتم قرار گرفته، گفت: در اين مورد به فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور داده‌ايم که موضوع را بررسی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار احمدی‌مقدم فرمانده ناجا در خصوص بازگرداندن طرح آمران به معروف و ناهيان از منکر به مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان گفت: ايرادات گرفته شده از سوی شورای نگهبان به اين مصوبه رد کل اين موضوع نيست و نيروی انتظامی نيز در چارچوب قانون از آمران به معروف و ناهيان از منکر حمايت می‌کند البته به‌شرط آنکه آمران به معروف و ناهيان از منکر شخصاً وارد برخورد عملی نشوند.

به گزارش پايگاه خبری «تيک»، به گفته احمدی‌مقدم ، نيروی انتظامی از آمران حمايت می‌کند به شرط آنکه وارد برخورد عملی نشود اما اگر حادثه‌ای رخ داد يا کسانی که با مورد امر به معروف برخورد تندی با آمران داشته باشد، پليس برخورد تندی با آنها خواهد کرد.

وی در رابطه با حادثه‌ای که گفته می‌شود در آن يکی از آمران به معروف مورد ضرب و شتم قرار گرفته، گفت: در اين مورد به فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور داده‌ايم که موضوع را بررسی کنند.

احمدی‌مقدم در پايان با اشاره به حادثه خونين گلپايگان خاطرنشان کرد: اين باند سارق مسلح از سال‌های قبل اقدامات خشونت‌باری که منجر به قتل نيز شده بود در پرونده خود داشتند و اگر جديت امروز در پيگيری پرونده‌های سرقت‌های خشن وجود داشت اين اتفاق رخ نمی‌داد.

وی افزود: متأسفانه عدم‌رعايت نکات ايمنی و عدم‌استفاده از جليقه ضدگلوله توسط مأموران باعث آسيب ديدن آنها شد و موضوع در حال بررسی است.

فرمانده نيروی انتظامی با بيان اينکه پليس در تلاش است تا از تکرار اتفاقات مشابه جلوگيری کند، خاطرنشان کرد: پس از اين حادثه مرکزی در پليس آگاهی به‌منظور رصد جرايم خشن ايجاد شد تا هر پرونده به‌صورت مجزا تا مرحله نهايی و حصول نتيجه پيگيری شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016