سه شنبه 16 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کوثری: اگر شورای امنيت ملی تصميم بگيرد، موسوی و کروبی قطعا دادگاهی می شوند

عضو کميسيون امنيت ملی مجلس گفت: اگر بنا به محاکمه باشد حکم کسانی که دستشان به خود دهها نفر آلوده شده قطعا اعدام است

به گزارش پايگاه خبری «تيک»، محمد اسماعيل کوثری اظهار داشت: افرادی که اين چنين در پی قبح زدايی از اقدامات فتنه ۸۸ هستند و می خواهند به نحوی آن را به فراموشی بسپرند و دائم از آزادی سران فتنه صحبت می کنند يا پايشان در پرونده فتنه ۸۸ گير هست درصددند تا با زير سوال بردن ماهيت فتنه ۸۸، بدينوسيله خود را نيز تبرئه کنند و يا برخی ها هم از روی نادانی و عدم آگاهی چنين کاری می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: رؤسا و عاملان اصلی فتنه موسوی، کروبی و خاتمی در داخل پافشاری کردند و با طرح تقلب هشت ماه کشور را در تلاطم و نا امنی نگه داشتند.

عضو کميسيون امنيت ملی مجلس تصريح کرد: هر کشوری هم که بود برخورد شديدی با اين گونه افراد انجام می‌داد و اين که امروز اين افراد در حصر خانگی به سر می‌برند جز رافت اسلامی چيز ديگری نمی تواند باشد. تصميم حصر خانگی هم توسط شورای عالی امنيت ملی اتخاذ شده و اگر اين شورا به اين نتيجه هم برسد که سران فتنه بايد دادگاهی بشوند، قطعاً اين اقدام صورت می پذيرد.

وی افزود: هر چند نمی خواهيم پيش از صدور حکم دادگاه حکم صادر کنيم ولی به خاطر محاربه‌ای که سران فتنه در نظام مقدس انجام داده اند و اين اقدام آنها هم بر کسی پوشيده نيست اگر دادگاهی هم بشوند به خاطر اين جرم سنگين آنها که امنيت ملی را به مخاطره انداختند و عاملين اصلی بودند که باعث کشته شدن ده ها نفر از هم وطنان شدند، قطع به يقين حکمی جزء "اعدام" نخواهند داشت.

کوثری اظهار داشت: هر چند عاملين اصلی فتنه در خارج از کشور و در سفارتخانه انگليس بوده ولی سران فتنه به صورت آگاهانه وارد نقشه طراحی شده استکبار شدند و به عنوان عاملين استکبار نقش آفرينی کردند که اين جرم بسيار سنگين است.

وی در پايان خاطرنشان کرد: امروز نبايد فراموشمان شود که امثال محمد خاتمی نيز جزء عاملين اصلی فتنه هستد که امروز در سايه برخی بی تدبيری ها آزادانه در حال اظهارنظر در رسانه‌ها می باشند. مردم که تاب تحمل فتنه ۸۸ را نداشتند به خيابان ريختند و حماسه ۹ دی را به وجود آوردند امروز نيز اگر امثال خاتمی مراقب تحرکات خود نباشند هم نظام و هم مردم ديگر تحمل چنين فعاليت های مرموزانه و ضد نظام را نخواهند داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016