چهارشنبه 17 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

علی مطهری: محتوای نامه من قابل تکذيب کردن نبود


علی مطهری

علی مطهری گفت: محتوای نامه من به رئيس قوه قضاييه قابل تکذيب کردن نبوده است، چرا که در آن نامه مباحث استدلالی بر اساس قانون اساسی مطرح شده وادعای خاص و يا خبر ويژه‌ای در آن نبوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی ايسنا، نماينده تهران در حاشيه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به صحبت‌های اخير اژه‌ای در مورد کذب بودن برخی از موارد ذکر شده در نامه علی مطهری گفت: آنچه که من در نامه آورده‌ام مبتنی برقانون اساسی و يک بحث استدلالی بوده و جای تکذيب و يا تاييد و يا پيگرد قانونی ندارد.

مطهری افزود: آنچه که درآن آمده است تاکيد قانون بر تشکيل دادگاه صالحه و تفهيم اتهام به افراد است و من در نامه‌ام بر اين موضوع تکيه کرده‌ام.

وی افزود:‌ شايد منظور بخشی ازنامه در مورد صحبت‌های رئيس قوه قضاييه پيرامون درخواست رئيس جمهور قبلی برای آزادی آقايان موسوی و کروبی بوده است که اين موضوع نيز مستند است و رئيس قوه قضاييه در ديدار با برخی از نمايندگان مجلس اين موضوع را مطرح کردند لذا نمی‌تواند کذب باشد و فايل و نوار آن نشست نيز وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016