جمعه 19 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

احمدی مقدم: داعشی ها قصد دارند در ایران عملیات انجام دهند

ahmadimoghaddam22.png
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برقراری امنیت کامل در کشور گفت: این اقتدار، ایران اسلامی را به نقطه اتکا و پشتیبان کشورهای منطقه در مبارزه با ناامنی تروریست ها تبدیل کرده است.

به گزارش «انتخاب»، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در تبریز افزود: خوشبختانه با هوشیاری و آمادگی کامل همه دستگاه های امنیتی، دفاعی و انتظامی، اشرافیت خوبی بر مرزهای کشور وجود دارد و امنیت به طور کامل برقرار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده نیروی انتظامی گفت: تحولات عراق بگونه‌ای است که تروریست‌های داعشی از مرزهای ما تا حدود زیادی دور هستند.

سردار احمدی‌مقدم در حاشیه افتتاح بیمارستان الغدیر تبریز گفت: نیروهای مسلح و مردمی عراق بسیاری مناطق را پاکسازی کردند و اکنون تروریست ها مسافت بسیاری با ایران دارند.

وی افزود: تروریست‌ها شیطنت‌هایی انجام می‌دهند و تلاش دارند در کشور ما عملیات داشته باشند که با دقت و مراقبت نیروهای امنیتی تا به حال موفق نشده اند و در مقطع کنونی امنیت کشور ما در منطقه مثال‌زدنی است و جمهوری اسلامی ایران پشتیبان و نقطه اتکاء کشورهای منطقه به شمار می‌رود.‌


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016