دوشنبه 22 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

گردهمایی ایرانیان آتلانتا در حمایت از مردم فرانسه + پیام بنیاد اسماعیل خویی

در روز يکشنبه ۱۱ ژانويه ايرانيان آزادی خواه آتلانتا در مقابل ساختمان سی ان ان گرد هم آمدند و. وبا شمع و گل و پوستراز قربانيان ترور پاريس، خانواده های آنان و مردمان آزاده فرانسه حمايت کردند پيام زير به همين مناسبت تهيه شده است.

پيام بنياد اسماعيل خويی در پشتيبانی از آزادی بيان و محکوم کردن ترور روزنامه نگاران در پاريس:

"يک بار ديگر دست دين کوشيد تا، با شمشيرکين وجنون، انديشه را، آن هم در يکی از کانون های فرهنگی ی جهان "چارلی ابد و" گردن بزند. آسيب ، اماهميشه به انديشمندان می رسد ، نه به انديشه . به فرهنگ آفرينان نه به فرهنگ.

بادا که آزادگان جهان دست در دست هم بگذارند و با همه ی توان خود بکوشند تا اين باغ وحش دينوسوری را از بنياد براندازند".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ترويج و دفاع از آزادی های فردی اجتماعی و مدنی که زير بنای يک جامعه انسان مدار و دموکراتيک هستند، از اهداف بنياد اسماعيل خويی می باشد.
ما جنابت تروريستی ای که عليه روزنامه نگاران در فرانسه رخ داده را بشدت محکوم می کنم و خود را در کنار و همدرد مردم فرانسه و بويژه روزنامه نگاران و هنرمندان می بينيم.

مردم .ايران وبويژه روزنامه نگاران و هنرمندان در سی و شش سال حکومت اسلامی شرارت ها و جنايات اسلام سياسی را با جان خود تجربه کرده اند. فتوای قتل سلمان رشدی توسط خمينی هنوز از خاطره ها نرفته است. در دوران حاکميت فرمانفرمايی آحوندی ، ملت ايران جان باختگان زيادی برای آزادی بيان و انديشه داشته و دارد.

کشتار سعيدی سيرجانی، محمد مختاری ، محمد جعفر پوينده، مجيد شريف، حميد حاجی زاده و پيروز دوانی از جمله و نمودی از اين جنايت در سرزمين ما ايران است.

ما جنايتی را که در فرانسه اتفاق افتاده با تمام وجود احساس می کنيم و همگی انسان های آزاده و آزادی خواه را به اعتراض عليه اين جنايت فرا می خوانيم .

ما خود را همدل و هم فرياد همه ی نويسندگان و هنرمندان فرانسوی ، و همه آزادی خواهان در سطح جهان ميدانيم.

زنده باد آزادی
بنياد اسماعيل خويی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016