دوشنبه 22 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

الياس نادران: می‌خواهند با اعدام «سران فتنه»٬ فتنه به پا کنند

دیگربان ـ الياس نادران٬ نماينده مجلس در واکنش به سخنان علی مطهری گفته عده‌ای به «بهانه» حصر «سران فتنه» اراده کرده‌اند با اعدام آنها، «فتنه» ديگری را رقم بزنند.

نادران اين مطلب را در نطق ميان دستور خود در صحن علنی مجلس بيان کرده و گفته اين افراد برای رسيدن به هدف خود از «تعرض» به نهادهای رسمی و قانونی و اختيارات آنها «ابايی» ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی اين عده را «فريب‌خورده» دانسته که «تهور به خرج» داده و «پازل دشمن» را کامل می‌کنند.

اين موضع‌گيری الياس نادران در واکنش به سخنان روز گذشته علی مطهری در اعتراض به ادامه حصر غيرقانونی ميرحسين موسوی و مهدی کروبی اتخاذ شده است.

روز گذشته مطهری در نطق ميان دستور مجلس بارديگر حصر رهبران «جنبش سبز» را غيرقانونی خواند که با حمله گروهی از نمايندگان محافظه‌کار تندرو نطق وی ناتمام ماند.

محافظه‌کاران تندرو از علی مطهری به خاطر تاکيد غيرقانونی بودن حصر موسوی و کروبی خشمگين هستند و برخی از آنها بحث طرح عدم کفايت وی را نيز مطرح کرده‌اند.

مقام‌های قضايی نيز در واکنش به درخواست‌های مطهری گفته‌اند در صورت رفع حصر٬ موسوی و کروبی محاکمه شده و برای آنها حکم اعدام صادر خواهد شد.

برخی فرماندهان سپاه و بسيج هم گفته‌اند مسئوليت اعدام ميرحسين موسوی و مهدی کروبی با کسانی خواهد بود که خواستار رفع حصر آنها بوده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016