سه شنبه 23 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

واکنش علی لاريجانی به اتفاقات مجلس

رييس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی جلسه روز يکشنبه مجلس در پی نطق علی مطهری گفت که حفظ آرامش کشور وظيفه همه نمايندگان،‌ احزاب، رسانه‌ها و تريبون‌داران است.

علی لاريجانی در حاشيه جلسه روز دوشنبه کميسيون تلفيق لايحه بودجه ۹۴ در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات ديروز جلسه علنی مجلس گفت: من فکر می‌کنم ما مسائل خيلی مهمی در کشور داريم و همه بايد توجه داشته باشند که فضای کشور هرچه آرام تر و منطقی‌تر باشد تا بتوانيم در شرايط فعلی مشکلات کشور را حل کنيم. اين يک وظيفه ملی است و همه بايد تلاش کنند که در مجلس فضايی باشد که بشود به مسائل اصلی پرداخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين‌که «منطقی شدن فضا به نفع کشور است» يادآور شد: من به رسانه‌ها هم توصيه می‌کنم همين فضا را دنبال کنند. دنبال سوژه‌هايی نگرديد که ازنظر کار سياسی خيلی داغ است بهتر اين است که فضا را به سمت آرامش بيشتر هدايت کنيم. اخيرا رهبری در سالگرد تولد پيامبر اسلام(ص) تاکيد کردند که وحدت، وفاق و آرامش بسيار ضروری است؛ بنابراين رسانه ها هم تلاش کنند اين فضا حاکم شود.

وی در پاسخ به اين سوال که توصيه شما به نمايندگان مجلس چيست؟ اظهار کرد: نمايندگان، احزاب، رسانه‌ها و رجالی که تريبون دارند بايد تلاش کنند که فضا ، فضای آرامی باشد و به مسائل اصلی کشور و مشکلات معيشتی مردم بپردازيم زيرا اين وظيفه ماست.

رييس مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اين‌که برخی نمايندگان از نحوه اداره جلسه توسط هيات رييسه در روز گذشته اعتراض و شکايتی داشتند، گفت: اين موضوع را نشنيدم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016