چهارشنبه 24 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تذکر ۸۰ نماينده مجلس به وزير ارشاد

خبرگزاری تسنيم: هشتاد نماينده مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، از رفتار تبعيض آميز هيئت نظارت بر مطبوعات در مواجهه با رسانه‌ها انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنيم، هشتاد نماينده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌‌ای خطاب به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به رفتار تبعيض آميز هيئت نظارت بر مطبوعات اعتراض کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



حميد رسايی نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأييد اين خبر گفت: نمايندگان در اين نامه قيد کرده‌‌اند: چرا هيئت نظارت بر مطبوعات به روزنامه‌ای که اقدام به تبليغ رسانه‌ فرانسوی توهين کننده به پيامبر اسلام کرده، تذکر نمی‌دهد؟ اما رسانه‌های مدافع انقلاب اسلامی يکی‌ پس از ديگری به دادگاه معرفی می‌شوند؟

وی افزود: اين تذکر در جلسه علنی امروز مجلس به‌دليل کمبود وقت قرائت نشد اما در اين نامه و تذکر آمده است که چرا به رسانه‌های منتقد و انقلابی به‌بهانه عدم رعايت مصوبات برخی نهادها تذکر داده می‌شود و در عين حال به رسانه‌‌هايی که مصوبه شورای عالی امنيت ملی درباره حصر سران فتنه را زير سؤال می‌برند، تذکری داده نمی‌شود.

رسايی گفت: سؤال ما اين است: چرا در عين راهی کردن رسانه‌های منتقد به دادگاه با رسانه‌ توهين کننده به سپاه و بسيج ملاطفت می‌شود؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016