پنجشنبه 25 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اسماعيل کوثری: علی مطهری متوهم است به او نپردازيد، فتنه گران به او خط می دهند


اسماعیل کوثری

آقای مطهری تصورش اين است که چون پدر بزرگوارش اسلام شناس به تمام معنا بود پس او هم يک اسلام شناس است و می‌تواند برای هر نهاد قانونی، تکليف شرعی تعيين کند.

نماينده مردم تهران با بيان اينکه علی مطهری توهم "مطهری زمان" بودن را دارد، گفت: علی مطهری قابل اعتنا نيست و نبايد به او بپردازيم چرا که کشور مشکلات مهمتری چون مسائل معيشتی و اقتصادی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه خبری «تيک»، محمد کوثری نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواضع اخير علی مطهری عليه اصولگرايان، گفت: آقای مطهری تصورش اين است که چون پدر بزرگوارش اسلام شناس به تمام معنا بود پس او هم يک اسلام شناس است و می‌تواند برای هر نهاد قانونی، تکليف شرعی تعيين کند.

وی افزود: برزگترين مشکل آقای مطهری "توهم" است؛ او تصور کرده که مطهری زمان است در حالی چنين نيست و او حد و اندازه خودش و معلوماتش را نمی‌داند.

کوثری در عين حال با بيان اينکه فتنه‌گران به مطهری خط می‌دهند و از او برای تامين اهداف سياسی‌ خود استفاده می‌کنند، تصريح کرد: به نظرم، علی مطهری قابل اعتنا نيست و نبايد به او بپردازيم چرا که کشور مشکلات مهمتری چون مسائل معيشتی و اقتصادی دارد.

نماينده مردم تهران در پايان گفت: انتظار ما از آقای مطهری اين است که دوست و دشمن را بشناسد و نسبت به توطئه‌های که فتنه‌گران برايش طراحی کرده‌اند هوشيار باشد و در زمين آنها بازی نکند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016