جمعه 26 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

طرح هسته‌ای مجلس در صورت تشدید تحریم‌ها

n00002589-b.jpg
به گزارش دیگربان٬ علی لاریجانی٬ رئیس مجلس با اظهار تاسف از رفتار غرب و آمریکایی‌ها در مذاکرات اخیر هسته‌ای به انها هشدار داد گروهی از نمایندگان مجلس طرح غنی‌سازی اورانیوم در هر درجه‌ای را دنبال می‌کنند.

آقای لاریجانی افزوده غرب و آمریکا در مذاکرات هسته‌ای نشان داده‌اند که «قابلیت کافی» برای حل و فصل موضوع را ندارند و در این خصوص «تاجر‌مآبانه» بدنبال «کلاهبرداری سیاسی» هستند.

وی به طرف‌های غربی هشدار داده چنانچه غربی‌ها تحریم‌های جدیدی علیه جمهوری اسلامی وضع کنند٬ مجلس نیز طرح غنی‌سازی اورانیوم در هر درجه‌ای را دنبال خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هفته گذشته نیز حسن روحانی٬ رئیس جمهوری به غرب نسبت به شکست مذاکرات هسته‌ای هشدار داده بود.

این هشدار‌ها در شرایطی به غرب داده شده که دور جدید مذاکرات دوجانبه ایران و آمریکا بر سر پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی آغاز شده است.

مقام‌های جمهوری اسلامی پس از نشست مسقط بارها از مواضع آمریکا و غربی‌ها در مذاکرات اظهار تاسف کرده‌اند.

برخی محافظه‌کاران تندرو در ایران نیز اعلام کرده‌اند پروژه حسن روحانی برای حل و فصل برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی شکست خورده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016