شنبه 27 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ظريف در ديدار با فابيوس: اصل آزادی بيان بايد در کنار اصل آزادی انديشه پيگيری شود

وزيران خارجه ايران و فرانسه در ديداری که عصر روز جمعه در پاريس انجام شد نسبت به رعايت اصل آزادی بيان در کنار اصل آزادی انديشه و عقيده تاکيد کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ديدار علاوه بر موضوع هسته‌ای روابط دو جانبه و مسائل منطقه‌ای مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وزير خارجه کشورمان ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت فرانسه وبازماندگان قربانيان حمله تروريستی اخير در پاريس و محکوم کردن هرگونه اقدام تروريستی بر ضرورت خودداری از سوءاستفاده از اصل آزادی بيان و توهين به مقدسات مذهبی ديگران تاکيد کرد.

وی گفت: اصل آزادی بيان بايد در کنار اصل آزادی انديشه و عقيده مورد توجه و پيگيری قرار گيرد.

ظريف با ابراز خرسندی از روند بهبود روابط دوجانبه بر ضرورت تلاش برای تقويت مناسبات و رفع برخی از موانع موجود به ويژه در زمينه بانکی تاکيد کرد.

وزير خارجه کشورمان همچنين با برشمردن زمينه بالقوه همکاری دو جانبه آمادگی ايران را برای تقويت مناسبات اعلام کرد که اين امر مورد استقبال وزير خارجه فرانسه نيز قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، موضوع هسته‌ای و ابعاد مختلف مذاکره با گروه ۱+۵ از مبحثی بود که قسمت عمده‌ای اززمان ديدار وزير خارجه رابه خود اختصاص داد.

در اين ديدار همچنين تحولات منطقه روسيه ، لبنان وعراق و نقش ايران در برقراری ثبات آرامش منطقه مورد گفت و گو قرار گرفت.

بنابراين گزارش وزير خارجه کشورمان علاوه برديدار با همتای فرانسوی‌اش به مدت يک ساعت با جان کری همتای آمريکايی‌اش در پاريس و در ادامه گفت و گوهای دوجانبه در چهارچوب مذاکرات هسته‌ای ديدار کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016