دوشنبه 29 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

عضو جبهه پايداری: ای کاش ما هم در حصر بوديم، کبابش به جاست، استخرش به جاست، همه چيزش به‌ جاست


محمود نبويان

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - عضو جبهه پايداری با بيان اينکه خانه محل حصر را ديده است، گفت: ای کاش ما آنجا بوديم، کبابش به جاست، استخرش به جاست، همه چيزش به‌جاست.

به گزارش «انتخاب»، محمود نبويان شب گذشته در مراسم گرامی‌داشت شهيد نواب صفوی که در مهديه مشهد برگزار شد، با اشاره به اينکه صحبت ما در خصوص چرايی شکل‌گيری فتنه است، اظهار کرد: بايد به اين موضوع نگاهی مبنايی داشت و من فکر می‌کنم مدعای آن‌ها اصلا بحث سياسی نبود؛ روز گذشته روز فرار شاه بود و مردم توانستند با دست خالی و امداد خداوند موفق شوند. حالا سوال من اين است ما يک شاهی داشتيم، انقلاب شد و او هم رفت، آمريکا هم در نقشه جغرافيا آن طرف دنياست، با ما چه کار دارد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه ارتباط با آمريکا برای صدام هم چيزی نداشت، تصريح کرد: مگر می‌شود به رابطه با کفار اعتماد کرد و يا رابطه با آمريکا حلال مشکلات ما شود؟

به نوشته ايسنا، اين عضو جبهه پايداری افزود: در سال ۸۸ فتنه چه کسی پشت سر فتنه‌گران بود؟ کشورهای آمريکا، اسرائيل، انگليس، فرانسه و همه بودند، اواخر مريم رجوی هم به ميدان آمد، حتی ريگی هم از آن‌ها حمايت کرد همان جمله معروف که از سروش تا گوگوش از آن‌ها دفاع کردند.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصريح کرد: آمريکا اعلام کرد که در طول عمر خود بيش از ۶۰ کشور را تحريم کرده اما هيچ کشوری را همچون ايران را تحريم نکرده است. چرا آمريکا دست از سر ايران برنمی‌دارد؟

وی ادامه داد: اعتماد و رابطه با خدا ما را پيروز کرد نه رابطه با آمريکا. کدخدای منطقه ما هستيم چرا رفتيم دنبال يک کدخدای ديگر، با چه کسی داريم حرف می‌زنيم؟ نظم جديدی در منطقه در حال شکل‌گيری است؛ در لبنان، آمريکا از ما شکست خورد. در سوريه نيز آمريکا از ما شکست خورد. از ما يعنی از سپاه يعنی از حاج قاسم. چرا حملات عليه سپاه شدت گرفت اينکه بی حساب نيست. آمريکا از دست سپاه شکست خورده است.

نبويان خاطرنشان کرد: مشکل اصلی فتنه ولايت فقيه بود و در شعارهای خود به آن اشاره کردند. شعار می‌دادند نه شرقی نه غربی جمهوری ايرانی، چرا، چون اسلام بايد برود. فتنه‌گران در آبان ماه ۸۸ قانون اساسی نوشتند و امضا کردند. ما چه زمانی قانون اساسی نوشتيم زمانی که نظام شاه را برانداختيم و نظام جديد روی کار آمد؛ پس به دنبال برانداختن بوديد و بحث تقلب نبود؛ شما براندازيد با براندازان کدام حکومت به اين ملاطفت رفتار می‌کند.

وی با اشاره به اينکه خانه محل حصر را ديده است، گفت: ای کاش ما آنجا بوديم، کبابش به جاست، استخرش به جاست، همه چيز به جاست و بهترين پزشکان بايد از او مراقبت کنند. فرقه داووديه در آمريکا را به ياد آوريد که آمريکا با زن و بچه و پير و جوان همه آن‌ها را در يک جا سوزاند در حالی که آن‌ها به دنبال براندازی هم نبودند.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص حصر گفت: حکم اين افراد مشخص است، باغی بر انقلاب حکمش مشخص است و معلوم است که حکمشان چيست.

وی در پاسخ به اين صحبت که حصر غير قانونی است، گفت: حصر قانونی است، يک اصل مانده به اتمام قانون اساسی، اصل ۱۷۶ قانون مربوط به قانون شورای امنيت عالی است که در آن ذکر شده اگر قانون شورای عالی امنيت ملی مصوبه‌ای داشته باشد و رهبری امضا کند، می‌شود قانون. پس عملا حصر قانونی است.

نبويان تاکيد کرد: ما نيز معتقد هستيم بس است ديگر و ببريد محاکمه کنيد. اگر بچه من و شما بود تا به حال اعدام شده بود و استخوان‌هايش هم پوسيده بود.

وی تصريح کرد: نکند آن‌ها به دنبال فتنه ديگری هستند و رفع حصر سرآغاز فتنه جديدی باشد؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016