سه شنبه 30 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

معاون وزير ورزش: فرد دستگير شده از ميان مديران عالی رتبه نيست

تهران - ايرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فرد دستگير شده از اين وزارتخانه از ميان مديران عالی رتبه نيست.

به گزارش ايرنا، نصرالله سجادی امروز (سه شنبه ) در پايان مجمع فدراسيون واليبال گفت: مجمع عمومی فدراسيون واليبال شروعی بود برای برگزاری مجامع عمومی فدراسيون ديگر که بايد تا ۲۰ اسفند ماه طبق برنامه انجام شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: قطعا سال آينده با کمکی که به واليبال و هيات های استانی می شود اين رشته می تواند بيش از پيش توسعه پيدا کند.

سجادی در مورد بازداشت شده های جديد وزارت ورزش و جوانان گفت: اين موضوع بيش از حد بزرگ شده است و از ميان بازداشت شده ها يک نفر از مديران وزارت ورزش و ۲ نفر بيرون از وزارتخانه بوده اند.

معاون وزير ورزش و جوانان گفت: بيش از اين اطلاعی در دست نيست و نمی توانم در اين زمينه اظهار نظر کنم و تنها چيزی که بايد بگويم اين است که فرد دستگير شده از ميان مديران رده بالا نيست.

وی خاطرنشان کرد: با تغييراتی که در بازرسی های فدراسيون ها ايجاد کرديم به دنبال نظارت قوی تر هستيم و اگر مشکلی هم بوده سعی کرديم با تذکر آن را برطرف کنيم.

وی اظهار کرد: جلسات مستمری با بازرسان خواهيم داشت تا نظارت دقيق برروی کار فدراسيون ها انجام شود.

سجادی در پاسخ به اين سئوال که آيا از مسئولان وزارت ورزش و جوانان کسی به استراليا نخواهد رفت، گفت: من به استراليا نمی روم اما از اينجا دعا می کنم که تيم ملی موفق باشد.

وی ادامه داد: از اينکه وزير به استراليا می رود بی اطلاع هستم.

سجادی در مورد مجمع فدراسيون وزنه برداری اظهار کرد: مجمع اين فدراسيون قطعا امسال برگزار خواهد شد و رضازاده بايد از يکی از مسئوليت های خود استعفا دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016