پنجشنبه 2 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دلايل اعتراض صنفی معلمان طی دو روز گذشته

«شماری از معلمان نقاط مختلف کشور در دو روز گذشته در اعتراض به وضع معيشتی خود از رفتن به کلاس‌های درس خودداری کردند./ معلمان از شائبه افزايش ۱۴ درصدی حقوق‌شان در سال ۹۴ نگران‌اند.»

شمار زيادی از معلمان در نقاط مختلف کشور طی دو روز گذشته در اعتراض به وضع معيشتی خود از رفتن به کلاس‌های درس خودداری کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار ايلنا، شماری از معلمان شهرهای اسلامشهر، رباط کريم، شهر قدس، کرج، شهريار، شيراز، شاهرود، سقز، بانه و مريوان در دو روز گذشته (سه شنبه ۳۰ دی و چهارشنبه ۱ بهمن) از رفتن به کلاس‌های درس خودداری کردند.

همچنين صد‌ها معلم روز سه شنبه ۳۰ دی مقابل اداره آموزش و پرورش شاهرود و روز چهارشنبه ۱ بهمن مقابل اداره آموزش و پرورش مريوان تجمع کردند.

معلمان متحصن به وضع معيشتی خود، بودجه سال آينده وزارت آموزش و پرورش و خدمات ضعيف بيمه طلايی معترض‌اند.

در همين رابطه، يک فعال حقوق صنفی معلمان که نخواست نامش فاش شود به ايلنا گفت: معلمان از شائبه افزايش نزديک به ۱۴ درصدی حقوق‌شان در سال ۹۴ نگران‌اند و به همين دليل بودجه پيشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش را ناکافی می‌دانند.

او در عين حال گفت: در حالی که بودجه برخی نهادهای خاص در سال آينده بيش از ۶۰ درصد افزايش پيدا کرده‌ است معلوم نيست دولت برای افزايش نزديک به ۲۰ درصدی بودجه آموزش و پرورش چه توجيهی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016