سه شنبه 7 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
1 بهمن» بازرگان به روايت علی مطهری
29 دی» پروانه فعاليت روزنامه "مردم امروز" لغو شد
پرخواننده ترین ها

هفته‌نامه "ستاره صبح" توقیف شد

هفته نامه «ستاره صبح» با حکم دادسرای فرهنگ و رسانه توقيف شد.
يک منبع آگاه در اين نشريه در گفتگو با خبرنگار مهر، خبر توقيف هفته نامه «ستاره صبح» را تائيد کرد و درباره دليل آن هم گفت: اين هفته نامه به دليل انتشار نامه علی مطهری نماينده تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به آيت‌الله آملی لاريجانی رئيس قوه قضاييه از سوی شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه توقيف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی، هفته نامه «ستاره صبح» بر اساس بند ۵ ماده ۱۵۶ قانون اساسی که ناظر بر پيشگيری از وقوع جرم است، با حکم توقيف رو به رو شده است.

اين منبع آگاه در عين حال از پيگيری اين موضوع برای حل مشکل به وجود آمده (توقيف) برای نشريه مذکور از از شعبه يادشده خبر داد و اظهار اميدواری کرد اين پيگيری به نتيجه برسد.

نشريه ستاره صبح در حالی توقيف شده است که مديرمسئول اين روزنامه پيشتر به خبرنگار مهر گفته بود که در آينده نزديک دوره انتشارش را تغيير خواهد داد و اين هفته نامه تبديل به روزنامه می‌شود.

آخرين شماره هفته نامه ستاره صبح به مدير مسئولی علی صالح آبادی ۲۰ دی ماه منتشر شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016