شنبه 11 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پولشويی ۵۲ ميلياردی در کرمانشاه

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - رئيس پليس استان کرمانشاه از کشف پولشويی ۵۲۰ ميليارد ريالی يکی از کارکنان دستگاه های دولتی خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری پليس، سردار «منوچهر امان اللهی» گفت: در پی اعلام اداره حقوقی يکی از شرکت های دولتی مبنی بر اينکه يکی از کارکنان آن شرکت با انجام مانور متقلبانه و با سوء استفاده از موقعيت شغلی از حساب شرکت نزد يکی از بانک ها به نفع خود سوء استفاده کرده است، رسيدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين کارمند متخلف مبلغ ۵۲۰ ميليارد ريال به صورت متناوب از حساب شرکت برداشت و به حساب سپرده کوتاه مدت سود دار خود واريز کرده است.

امان اللهی ادامه داد: متهم از ۱۸ درصد سود حاصله و تسهيلات اعطايی مربوط به اين حساب به نفع خود و افراد خانواده استفاده و از درآمد حاصله اقدام به خريد يک واحد آپارتمان در گلستان - يک واحد ويلايی در گلريزان- يک واحد آپارتمان مسکن مهر و چندين قطعه زمين در سطح شهر کرده است.

وی افزود: با اطمينان از وقوع جرم و با انجام هماهنگی های لازم متهم احضار و مورد بازجويی فنی و پليسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهم ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما در ادامه با انجام تحقيقات علمی و جمع آوری اسناد و مدارک کافی و کار کارشناسی، لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

امان اللهی ادامه داد: پرونده تکميلی به مرجع قضائی ارسال و متهم به اتهام پولشويی و تحصيل مال از طريق نامشروع با قرار صادره روانه زندان مرکزی کرمانشاه شد.

وی اضافه کرد: برخورد با هر گونه جرم خصوصا جرايم اقتصادی در دستور کار پليس استان است و تعامل دستگاه های دولتی می تواند بسيار موثر و گره گشا باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016