یکشنبه 12 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

يک نماينده مجلس: رحيمی بابت استيضاح کردان به نمايندگان پول داد، نه انتخابات

• او به دستور احمدی نژاد و به بهانه کمک به مساجد ۵ ميليون تومان به برخی نمايندگان پول داد
• بايد از رحيمی شکايت شود که ديگر کسی از اين غلط ها نکند
• فکر کرده مردم ابله هستند!

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - عوض حيدرپور نماينده مردم شهرضا در مجلس و عضو هيات نظارت بر مطبوعات خواستار برخورد قوه قضائيه با محمدرضا رحيمی بابت نامه اخيرش شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حيدرپور در رابطه با نامه اخير معاون اول احمدی نژاد به خبرنگار سرويس سياسی «انتخاب» گفت: اشتباهی که محمدرضا رحيمی مرتکب شده، آن است که فکر می کند مردم ايران ابله هستند. او خطاهايی داشت که براساس آن، دادگاه عليه او حکم صادر کرد.

وی افزود: رحيمی در نامه ای که منتشر کرد، به نظام جمهوری اسلامی اهانت کرد و ادعا کرد که برای انتخابات مجلس هشتم به نمايندگان پول داده است. بزرگترين خطايی که يک معاون اول می تواند مرتکب شود، آن است که حرفهای بی ربط بزند.

نماينده مردم شهرضا گفت: در سال ۸۷، نمايندگان مجلس به دنبال استيضاح مرحوم کردان بودند. رحيمی که به دنبال پست بالاتر بود و قصد جلوگيری از استيضاح کردان را داشت، ۵ ميليون تومان به برخی نمايندگان مجلس پول داد.

وی خاطرنشان کرد: رحيمی اصلا پولی برای انتخابات پرداخت نکرد، او در واقع به دستور احمدی نژاد پولی به بهانه کمک به مساجد پرداخت کرد و سعی کرد کردان را در وزارت کشور ماندگار کند.

حيدرپور اضافه کرد: بخشی از نمايندگان آن پول را دريافت کردند اما تاکيد می کنم که آن وجه برای انتخابات نبود.

عضو هيات نظارت بر رفتار نمايندگان گفت: اين آقا، با سخنان خود انتخابات را زير سئوال برده است، بنابراين پرونده ی ديگری بايد عليه او تشکيل شود و مدعی العموم نيز بايد در اين ماجرا ورود پيدا کند که ديگر کسی از اين غلط ها نکند.

وی تاکيد کرد: ادعاهای رحيمی اهانت اشکار به نظام است، او می گويد انتخابات با پول دزدی ايشان بالا پايين می شده، بنابراين از نگاه من ايشان مجددا بايد به دادگاه کشانده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016