سه شنبه 21 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بازنشستگی يک عضو تيم مذاکره‌کننده ايران

محمد اميری کارشناس فنی و مديرکل پادمان سازمان انرژی اتمی که در دولت روحانی نيز تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای را همراهی می‌کرد پس از سی سال خدمت بازنشسته شد.

در همين رابطه بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز دوشنبه با تاييد اين مطلب به خبرنگار ايسنا گفت: آقای اميری از دو سال پيش درخواست بازنشستگی کرده بودند که به دليل تداوم مذاکرات و نياز به ايشان از وی خواسته شده بود که مذاکرات را در سطح فنی و سياسی همراهی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کمالوندی با اشاره به تجربه و دانش محمد اميری خاطرنشان کرد که در صورت نياز و ضرورت از وی برای حضور در مذاکرات درخواست خواهد شد.

پژمان رحيميان، مديرکل حوزه رياست سازمان انرژی اتمی و تعدادی ديگر از کارشناسان اين سازمان از اين پس تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان را در مذاکرات در بخش‌های فنی، حقوقی و کارشناسی همراهی می‌کنند.

محمد اميری شهريور سال جاری به طور رسمی بازنشسته شد. وی در کارنامه فعاليت ۳۰ ساله خود مديريت پروژه‌های يو سی اف اصفهان و آب سنگين اراک، مديرکل پادمان نطنز، مديرکل امور پادمان‌، مديرکل امور ايمنی را داشته است.

اميری که از کارشناسان و مديران با سابقه سازمان انرژی اتمی است، از ابتدای بحث هسته‌ای در شورای حکام در تيم کارشناسان فنی سازمان انرژی اتمی ايران برای حل و فصل سوالات و موضوعات مطرح ميان ايران و آژانس درباره برنامه هسته‌ای کشور حضور داشته است. پيشينه حضور وی در مذاکرات سياسی و همراهی تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای به دولت حسن روحانی باز می‌گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016