پنجشنبه 23 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ابتکار: بسته اقدامات اجرايی برای مقابله با گرد و غبار تهيه شد

تهران - ايرنا - معاون رييس جمهوری و رييس سازمان حفاظت محيط زيست گفت: بسته اقدامات اجرايی و اعتباری برای مقابله با پديده گرد و غبار تهيه شده است.

به گزارش روز پنج شنبه گروه علمی ايرنا ، معصومه ابتکار در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فيس بوک نوشت؛ در جلسه ای با حضور معاون اول رييس جمهوری، وزرا و مسوولان ذيربط با بحث گرد و غبار، موضوع بررسی و بسته اقدامات مقابله با اين پديده تهيه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ابتکار افزود: در اين جلسه که در دفتر معاون اول رييس جمهوری برای مقابله با گرد وغبار تشکيل شد غير از من، اسحاق جهانگيری معاون اول رييس جمهوری، بيژن نامدار زنگنه وزير نفت، عباس آخوندی وزير راه و شهرسازی ، حميد چيت چيان وزير نيرو، سيد حسن قاضی زاده هاشمی و داود پرهيزگار رييس سازمان هواشناسی حضور داشتند.

براساس گزارش پايگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محيط زيست وی می افزايد : ابتدای جلسه گزارشی که از صفحات شبکه ای اجتماعی تهيه کرده وعکس هايی که از کامنت ها گرفته بودم را ارايه و درباره مطالبات اجتماعی، اعتراضات و شرايط سختی که بر مردم اهواز و ساير شهرهای خوزستان مانند آبادان، انديمشک، دزفول، شوش، بهبهان و حتی برخی استان های ديگر وارد شده صحبت شد.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از فوريت های صورت گرفته مانند توزيع ماسک و آماده باش بيمارستان ها برای پاسخگويی به مراجعات مردم ارايه داد.

ديگر دستگاه ها هم گزارش برنامه هايشان را ارايه دادند، در اين جلسه مقتدايی استاندار خوزستان هم از طريق تلفن در بحث ها مشارکت داشت.

اين تلاش ها به تهيه بسته اقدامات اجرايی و اعتبارات مقابله با گرد و غبار استان خوزستان منجر شد که يکشنبه هفته آينده - ۲۶ بهمن - در جلسه دولت مطرح می شود و متعاقب آن هياتی متشکل از معاونان و نمايندگان دستگاه های اجرايی ذيربط به همراه اينجانب در هفته آينده به اهواز خواهيم رفت تا در استان جلسه اجرايی آن را برگزار کنيم.

قابل ذکر است سفر رييس سازمان حفاظت محيط زيست از قبل اين چنين برنامه ريزی شده تا مسئولان ذيربط با ارايه راهکارهای لازم در استان حضور يابند و اين موضوع که برنامه سفر به اهواز به دليل گرد وغبار منتفی شده، صحت ندارد.

مدتی است پديده گرد و غبار مردم اهواز و خوزستان را درگير کرده است و مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است، در اين ميان تمام دستگاه های ذيربط با تاکيد مقام معظم رهبری و دستور رييس جمهوری در تلاش برای رفع اين مشکل هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016