شنبه 2 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

خودارضایی نوزاد ۹ ماهه در جمهوری اسلامی

ف.م.سخن - خبرنامه گویا

خوانندگان گرامی ممکن است تصور کنند که این یک مطلب طنز است حال آن که این طور نیست و این مطلب کاملا جدی و مستند است. سایت «شیعه آنلاین»٬ خبری در سایت خود درج کرده است با عنوان «ماجرای خود ارضایی نوزاد ۹ ماهه در ایران» و یک خبر تکمیلی نیز به آن افزوده است.

خلاصه ی ماجرا این است که مادری به خانم دکتر هاشمی که پزشک متخصص است مراجعه می کند و اطلاع می دهد که پسر ۹ ماهه اش با دیدن برنامه های تلویزیون جمهوری اسلامی٬ ابتدا به خود می پیچد و بعد مایعی از بدن اش خارج می شود و بعد از آن لبخند می زند که ابتدا تصور می کرده مایع خارج شده ادرار است ولی ادرار نبوده و به همین خاطر او را به نزد پزشک آورده است. خانم دکتر٬ نوزاد را معاینه می کند و نظر می دهد که او به خاطر تماشای برنامه های سیمای جمهوری اسلامی خودارضایی می کند! در ادامه نیز به وضعیت بحرانی فرهنگ جامعه و برنامه های بدآموز رسانه ی ملی اشاره می کند.

در قسمت تکمیلی خبر نیز٬ وقتی عده ای از خوانندگان سایت٬ به دروغ بودن چنین خبری اشاره می کنند٬ شیعه آنلاین به آن ها اطمینان می دهد که خبر واقعی ست و اگر کسی شک و شبهه ای دارد این سایت٬ اطلاعات دقیق پزشک و خانواده ی نوزاد را در اختیار او قرار خواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با خواندن این خبر٬ به وضع فاجعه بار فرهنگ در حکومت اسلامی پی می بریم؛ فرهنگی که طاقت پخش همین مختصر رنگ و موسیقی را از سیمای جمهوری اسلامی ندارد و برای جلوگیری از آن٬ دست به انتشار چنین خبری می زند و حتی حاضر است نشانی خانواده ی کودک را به کسانی که شک دارند بدهد!

در کشوری که متخصص اجنه را به تلویزیون می آورند و او به شکلی کاملا جدی و بدون داشتن کوچک ترین شک و شبهه ای ادعا می کند که اسراییلی ها از اجنه برای ورود به دستگاه اطلاعاتی ایران استفاده می کنند و اجنه می توانند اطلاعات سری را به دست آورند:

و یا حجت الاسلام طائب رییس قرارگاه عمار با صراحت و اطمینان کامل می گوید که بعد از ظهور امام زمان در مکه٬ عربستان قصد داشته است تا ایشان را با آتش نزدیک شهید کند که بحمدالله این خطر با مرگ عبدالله پادشاه قبلی عربستان مرتفع شده و اکنون با روی کار آمدن سلمان که دچار آلزایمر است چنین خطری وجود ندارد اما از آتش دور نباید غافل شد که این آتش در اختیار آمریکا و اوباماست و به محض ظهور حضرت٬ مکه را نابود خواهد کرد٬ باری در جایی که چنین خزعبلاتی تبلیغ و ترویج می شود٬ ابدا بعید نیست که نوزادی ۹ ماهه با دیدن برنامه های رسانه ی ملی٬ روزی سه بار دست به خودارضایی بزند و لبخند بر لب آورد!

-----------------------------------------------------------------------

shiiKhodErznews.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016