دوشنبه 4 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فيروزآبادی: مسئول جنگ با آمريکا هستم نه مذاکرات

رئيس ستاد کل نيروهای مسلح گفت: مقطع فعلی انقلاب، مقطع تحول علمی و فناوری است، ما از مرحله تحول انسانی، اجتماعی، سياسی و فرهنگی گذر کرده‌ايم و به مرحله تحول علمی و فناوری رسيده‌ايم.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار سرلشکر بسيجی سيدحسن فيروزآبادی در حاشيه شانزدهمين همايش پيشگيری از وقوع جرم در استان تهران با اشاره به توان هسته‌ای کشورمان گفت: انرژی هسته‌ای موضوعی فناورانه است و يک پيشرفت علمی و گام بلندی در ميان گام‌های بلند دانشمندان و نوآوران جمهوری اسلامی ايران محسوب می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: مقطع فعلی انقلاب، مقطع تحول علمی و فناوری است، ما از مرحله تحول انسانی، اجتماعی، سياسی و فرهنگی گذر کرده‌ايم و به مرحله تحول علمی و فناوری رسيده‌ايم.

فيروزآبادی همچنين با اشاره به جريان تروريستی داعش گفت: پديده داعش يک حرکت تروريستی است که بر عليه همسايگان ما در عراق، سوريه و ساير کشورهای اسلامی بوجود آمده و اصولاً آفتی است که توسط صهيونيسم، انگليسی ها و آمريکايی‌ها در جهان اسلام ايجاد شده است و به خاطر نداشتن مبانی مستحکم علمی، عقلی و رفتار بسيار خشونت بار فعلاً به عنوان يک ابزار استکباری مورد استفاده قرار می‌گيرد.

رئيس ستاد کل نيروهای مسلح همچنين به موضوع مذاکرات اشاره و تصريح کرد: ما می‌توانيم مذاکره داشته باشيم زيرا مقام معظم رهبری اجازه داده‌اند و اين يک امر سياسی مرسوم در دنيا و در ديپلماسی جهانی است که صورت می‌گيرد و وزارت خارجه به ميزانی که تعيين شده و آقا اجازه داده‌اند مذاکره می‌کند.

فيروزآبادی در پايان در پاسخ به سوالی در خصوص اينکه آيا امکان توافق با آمريکا وجود دارد يا خير، گفت: من مسئول جنگ با آمريکا هستم نه مذاکرات و راجع به آنها نمی‌توانم نظر دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016