سه شنبه 5 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی: حالا که [احمدی نژاد] رسوا شده، می‌گوييد فلان کس باعث انحرافش شده، اصل انحراف خود اوست

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : آيت‌الله هاشمی رفسنجانی در حاشيه ديدار با تشکل‌های دانشجويی ۵ استان دانشگاه آزاد اسلامی به بيان ناگفته‌هايی از انتقادات خود در جلسه هیأت رئيسه خبرگان رهبری در زمان دولت گذشته پرداخت.

به گزارش «انتخاب»؛ آيت الله هاشمی در ادامه سخنانش که در سايت دفتر ايشان منتشر شده، به اقيانوسی از خرابی و فساد در دولت قبل و به جلسه جالبی با هیأت رئيسه خبرگان در همين مورد اشاره می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اتاقی را در انتهای سالن به ميهمانان نشان می‌دهد و می گويد: همين جا، به آقايان گفتم که چرا تمام کارهای اين دولت (احمدی نژاد) را تأييد می‌کنيد؟ فردا جواب مردم و خدا را چه می‌دهيد؟ بعد هم به آقايی که در خبرگان بود، گفتم: حالا که رسوا شده، می‌گويی فلان کس باعث انحرافش شده. اصل انحراف خود اوست. اگر اشتباه کردی، صادقانه به مردم بگو اشتباه کردم. نه اينکه پشت فلان کس قايم شويد و بگوييد انحراف کار او بوده. مردم اين حرف ها را باور نمی‌کنند.

آيت الله هاشمی افزود: دولت روحانی در مقابل اقيانوسی از خرابی هاست. با خزانه خالی و توپخانه‌ای پر در روبه‌رويش از تندروها. از اقليتی افراطی که همه جور امکانات در انتخابات ۹۲ داشتند و شکست خوردند. از صدا و سيما تا ده‌ها تريبون ريز و درشت ديگر. همه می‌خواستند که خط اعتدال پيروز نشود که شد. حالا همه جمع شده‌اند که انتقام رأی مردم را از دولت منتخب آنها بگيرند.

وی اضافه کرد: روحانی پای شعارهايش ايستاده ولی بايد مشکلاتش را درک کرد. امروز روز گلايه از روحانی نيست. روز همراهی با روحانی است. درست مثل خود مردم که هم نجيبانه به او رأی دادند و هم غريبانه پای او ايستاده‌اند. با اميد به فردايی بهتر.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016