یکشنبه 10 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

محمدرضا رحيمی پس از تحمل دو هفته حبس، مرخصی گرفت

رادیو فردا ـ دادستانی تهران روز شنبه نهم اسفندماه اعلام کرده است که با مرخصی محمدرضا رحيمی، معاون اول دولت دهم محمود احمدی نژاد، موافقت کرده است. اين در حالی است که وی دو هفته پيش راهی زندان اوين شده بود.

پايگاه اطلاع رسانی داسرای تهران عمومی و انقلاب تهران نوشته است :«پيرو درخواست کتبی نامبرده دائر بر استفاده از مرخصی به لحاظ بيماری لاعلاج و طولانی مدت همسرش که در بيمارستان بستری است، اين دادستانی وفق مقررات قانونی، با درخواست يک هفته مرخصی نامبرده موافقت نموده است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دو هفته پيش دادستانی اعلام کرده بود که حکم حبس محمدرضا رحيمی اجرا شده است و ماموران پليس وی را به زندان اوين برده اند.

محمدرضا رحيمی با رای شعبه ۱۱ ديوان عالی کشور به پنج سال و ۹۱ روز حبس، پرداخت دو ميليارد و ۸۵۰ ميليون تومان رد مال و يک ميليارد تومان جزای نقدی محکوم شده است.

در حالی محمدرضا رحيمی روز يکشنبه توسط ماموران پليس به زندان اوين منتقل شده است که وی در خرداد سال۹۲ نشان درجه يک خدمت از محمود احمدی‌نژاد، رييس جمهوری وقت ايران، گرفته بود و رياست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را بر عهده داشت.

محمدرضا رحيمی از جمله متهمان اصلی در پرونده اختلاس از شرکت بيمه ايران بوده‌است.

وی روز دوشنبه، ۱۷ شهريورماه، در نامه‌ای به صادق آملی لاريجانی، رئيس قوه قضائيه، ضمن رد اتهامات خود تاکيد کرده بود که اين اتهامات مربوط به «برگزاری انتخابات» بوده و او مبالغ کمک به نامزدهای انتخابات مجلس هشتم را به همراه مدارک به دادگاه ارائه کرده‌است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016