چهارشنبه 13 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اختلاس ۱۲ ميلياردی در کميته امداد

ایسنا ـ سرپرست کميته امداد امام خمينی ضمن تاييد اختلاس ۱۲ ميليارد ريالی در واحد تويسرکان اين نهاد گفت: رقم قطعی اين اختلاس مشخص نيست اما رقم‌هايی از قبيل ۱۲ ميليارد ريال عنوان شده که در حال حاضر دستگاه‌های نظارتی و قضايی در حال رسيدگی به اين موضوع اتد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين انواری در نشست خبری روز چهارشنبه خود در اين رابطه افزود: در فضای خدماتی گسترده‌ای نظير کميته امداد که خدمات ريز و جزئی به مددجويان ارائه می‌شود احتمال خطا وجود دارد اما دستگاه‌های نظارتی مثل سازمان بازرسی و اطلاعات استان پيگيری‌های لازم را در خصوص اين موارد انجام داده‌اند تا اين خطاها به حداقل برسند.

وی همچنين ضمن تاکيد بر اينکه حساب‌های کميته امداد علاوه بر دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی توسط دفتر رهبری نيز حساب‌رسی می‌شود نيز گفت: در اين صورت امکان خطا بسيار کاهش يافته و ما تاکنون حساب‌های مقبولی داشته‌ايم.

انواری ادامه داد: ميزان اختلاس صورت گرفته تا آنجايی که مشخص شده است به خزانه امداد برگشته و شايان ذکر است که اين اختلاس به صورت قطره چکانی از دو سه سال گذشته صورت گرفته و در سطح کارشناسی بوده است.

سرپرست کميته امداد اظهار کرد: با متخلفان شناسايی شده در واحد تويسرکان برخورد و زندانی شده‌اند.

انواری با اشاره به واريز عيدی و مستمری اسفندماه مددجويان نيز گفت: با رايزنی‌های صورت گرفته مستمری و عيدی به طور همزمان تا هفته آينده پرداخت خواهد شد.

وی رقم اعتبار اين پرداختی را حدود ۱۰۸ ميليارد تومان مستمری و ۱۰۸ ميليارد تومان عيدی خواند که به هر خانوار با توجه به بعد خانوار ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان عيدی تعلق می‌گيرد.

سرپرست کميته امداد همچنين ضمن بيان اينکه اکنون در آستانه ۱۴ اسفندماه، سالروز تاسيس کميته امداد هستيم و ۳۵ سال از تاسيس اين نهاد حمايتی می‌گذرد ادامه داد: امداد همواره در خدمت رسانی به محرومان طی اين دوران و با توجه به اقتضائات زمان پيشگام بوده و خدمات ارزشمندی را ارائه کرده است.

وی افزود: اکنون رويکرد توانمندسازی و رشد و شکوفايی خانواده‌های محروم و نيازمند را در دستور کار خود داريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016