پنجشنبه 28 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حضور حاميان و دلواپسان در اينستاگرام ظريف



تصويری که ظريف در صفحه اينستاگرام خود از حضورش در لوزان منتشر کرده، پس از چند ساعت نزديک به شش هزار اظهار نظر را در پی داشت ، تا جايی که وزير خارجه ناگزير شد با يک جمله به اين اظهارنظر ها پاسخ دهد.

ظریف تصويری که در صفحه اينستاگرام خود گذاشته او را همراه با عده ای نشان ميدهد که در حال گذر از حياط هتل و رسيدن به اتاق مذاکرات است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در يکی از اظهارنظر ها امده است: نصرمن الله وفتح قريب. ديگری نوشته: خدا پشت وپناهت. مخاطب ديگر گفته: سلام بر جهادگر امروز. خدانگهدارت. يکی ديگری نوشته : افتخارمی کنم با بزرگمردی همچون شما هم وطن هستم. کسی که با ديپلماسی لبخند توانست دو متحد ديرين ( امريکا و اسرائيل) را نسبت به هم بد بين کند و شکافی عميق بين آنها اتحاد ايجاد کند.

يکی ديگر هم گفته: اقای دکتر خسته نباشيد. تشکر من چيزی به شما اضافه نمی کند اما حداقل حس می کنم به عنوان يک ايرانی تلاشم رو برای حمايت از شما کرده ام. مايه مباهات هستيد صرفنظر از نتيجه مذاکرات.

البته همه اظهارنظر ها مثبت نيست. به طور مثال يکی از مخاطبان نوشته: به کوری چشم دشمنان رهبری و اين نظام ما دلواپسيم... نگرانيم.. دلواپس ضربه زدن دشمن، دلواپس از پشت خنجر زدن مجدد دشمن جنايتکار اين ملت، هموندشمنی که هشت سال از صدام ملعون همه جانبه حايت کرد و اين ملت رو به خاک و خون کشيد... همون دشمنی که هواپيمای مسافر بری رو زد. همون دشمن پست فطرتی که حتی به بيماران ما رحم نکرد ودارو را به انها تحريم کرد.اری ما دلواپسيم و يک عده ما رو به خاطر وطن دوستی شديد افراطی و بی سواد قلمداد می کنند. اين ها اندازه سر سوزن هم برای ما ارزش ندارند و ما به معنای واقعی کلمه اين ها رو ادم حساب نمی کنيم.

فرد ديگری به او پاسخ داده: نگران نباش تا اقای ظريف رييس اين تيم هسته ای دلسوز وآگاه است.

در پاسخ به همه اين ها ظريف نوشته: تمام سعی خود را می کنيم و خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016