پنجشنبه 28 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تکذيبيه وزارت اطلاعات در مورد پرونده‌ مهدی هاشمی

تابناک ـ روابط عمومی وزارت اطلاعات اظهارات منتشره در برخی رسانه های داخلی مبنی بر شکايت و پس گرفتن گزارش وزارت اطلاعات در خصوص فعاليت های متهم ' م.ه ' در کشور انگليس نزد مرجع قضائی را تکذيب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات، در اطلاعيه منتشر شده از سوی روابط عمومی اين وزارتخانه آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

به اين وسيله اظهارات منتشره در برخی رسانه های داخلی مبنی بر شکايت و پس گرفتن گزارش وزارت اطلاعات در خصوص فعاليت های متهم ' م.ه ' در کشور انگليس نزد مرجع قضائی تکذيب می گردد.

شايان ذکر است در تاريخ بيست وشش و بيست وهفتم اسفند ماه سال جاری اظهاراتی مبنی بر پس گرفتن گزارش وزارت اطلاعات در خصوص متهم ' م.ه ' در برخی رسانه ها منتشر شده که اين وزارتخانه ضمن اعلام رسمی تکذيب محتوای اين مندرجات ، اعلام می دارد قاضی محترم رسيدگی کننده به پرونده در مورد بخش هايی از کيفر خواست متهم سوالاتی را از وزارت اطلاعات کرده و خواستار ارائه ی نظر کارشناسی اين وزارتخانه گرديده بود که اين وزارتخانه نيز بر اساس اسناد و مدارک موجود، نظر خود را پيرامون پرونده و سئوالات مزبور اعلام کرد.

لذا افشای محتوای محرمانه ی سوالات و پاسخ های پرونده ی قضايی مزبور، حق اين وزارتخانه را برای پيگيری حقوقی انتساب مصاديق کذب محفوظ می دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016