یکشنبه 2 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

روحانی: والده تا آخرين روزها پيگير اخبار کشور بود

فرارو ـ رييس جمهوری در مراسم تدفين والده بزرگوارش ضمن تشکر از همه شرکت‌کنندگان در اين مراسم، گفت: از همه مردم بويژه جوانان عزيز کشورمان خواهش می‌کنم، تا زمانی که از نعمت پدر و مادر بهره‌مند هستند، قدر آنان را بدانند.

حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحانی روز يکشنبه در آيين خاکسپاری والده بزرگوارش از همه مردم، نماينده مقام معظم رهبری و امام جمعه سمنان، نمايندگان، وزرا و همه مسئولينی که قبول زحمت کردند و در اين مراسم شرکت کرده بودند، از طرف خود و خانواده‌های داغدار تشکر و سپاسگزاری کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



رييس‌ جمهوری با بيان اينکه از همه جوانان عزيز کشورمان می‌خواهم که قدر والده خود را بدانند، افزود: هيچ‌کس به طور کامل و جامع قدر پدر و مادر خود را نمی‌داند تا زمانی که اين نعمت را از دست می‌دهد. جای خالی پدر و مادر را هيچ‌وقت نمی‌توان در زندگی پر کرد.

رييس جمهوری اظهار داشت: والده مرحومم همه عمر خود را وقف تربيت ما و انقلاب و کشور کرد و همه زندگی‌اش همواره توأم با تلاش برای نظام، انقلاب و کشور بود، ايشان تا آخرين روزهای زندگی‌اش به طور مستمر اخبار تحولات کشور را پيگيری می‌کرد.

دکتر روحانی با اشاره به اينکه مادرم عاشق ائمه اطهار و خاندان اهل بيت بود، تصريح کرد: اميدوارم در اين ايام که ايام عزای خاندان اهل بيت است، همگی راه هدايت را با تمسک به راه و سيره ائمه معصومين(ع) پيدا کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016