دوشنبه 3 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

گروهی از مجروحان حادثه تروريستی يمن به تهران منتقل شدند

خبرگزاری تسنيم: گروهی از مجروحان حادثه تروريستی يمن برای مداوا به بيمارستان بقيه‌الله اعظم تهران منتقل شدند.

سليمان حيدری مسئول تيم پزشکی مجروحان يمنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنيم گفت: ۵۲ نفر از مجروحان حادثه تروريستی روز جمعه يمن به همراه خانواده‌هايشان برای مداوا به تهران منتقل شدند.
وی افزود: در اين گروه اعزامی به تهران مجروحانی با قطع عضو، جراحت‌هايی ناشی از شکستگی، آسيب از ناحيه چشم و سوختگی وجود دارند که از اين تعداد حال ۶ نفر وخيم است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرگزاری تسنيم، حيدری همچنين در جمع خبرنگاران تصريح کرد که جمهوری اسلامی ايران ابتدا يک تيم پزشکی ۶ نفره به صورت داوطلبانه همراه با ۲۴ تن دارو و تجهيزات پزشکی به يمن ارسال کرد.

عوامل انتحاری روز جمعه دو مسجد در شهر صنعا پايتخت يمن را هدف حمله قرار دادند که منجر به کشته شدن ۱۳۷ نفر و زخمی شدن ۳۴۰ نفر شد.

گروه تروريستی داعش در يمن مسئوليت اين حملات را بر عهده قرار گرفته است.

برپايه اين گزارش، در پی حوادث تروريستی روز جمعه در يمن، هواپيمای حامل ۲۴ تن کمک‌های امدادی و دارويی هلال‌احمر جمهوری اسلامی ايران برای کمک به حادثه ديدگان اين حملات تروريستی به يمن ارسال شد و در بازگشت ۵۲ مجروح اين حوادث به همراه خانواده‌هايشان برای مداوا به بيمارستان بقیة‌الله اعظم تهران منتقل شدند.

حسين اميرعبداللهيان معاون عربی و آفريقای وزارت خارجه کشورمان روز شنبه ضمن محکوميت اين اقدام تروريستی از آمادگی تهران برای پذيرش مجروحان اين حادثه و مداوای فوری آنها خبر داد و اعلام کرد: تيمی از پزشکان جراح و داوطلب کشور آماده اعزام به صنعا و مداوای مجروحان در محل هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016