دوشنبه 10 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ایرنا به نقل از يک منبع آگاه: ايران بر مواضع اصولی خود در مذاکرات پابرجاست، فضاسازی رسانه های غربی بی اساس است

تهران - ايرنا - يک منبع آگاه نزديک به تيم مذاکره کننده هسته ای ايران با بيان اينکه ايران بر مواضع اصولی خود در مذاکرات پابرجاست گفت: فضاسازی های غربی در اين زمينه بی اساس است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



يک منبع مطلع نزديک به تيم مذاکره کننده هسته ای ايران روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا اعلام کرد دستاوردهای قبلی که مورد توافق در مذاکرات با ۱+۵ و ايران قرار گرفته پابرجا است.

وی اضافه کرد: موضوع انجام اقدامات برگشت ناپذير در قبال اقدامات برگشت ناپذير جزء اصول مذاکرات از ابتدا بوده است.

اين منبع آگاه تاکيد کرد: اصرار بر مواضع غيراصولی می تواند عاملی برای کند شدن مذاکرات باشد و ايران همچنان بر مواضع خود تاکيد دارد.

وی اضافه کرد: ايران ضمن تاکيد بر مواضع اصولی خود در خصوص تداوم مذاکره اهتمام داشته و مذاکرات به منظور حل و فصل موضوعات باقی مانده در جريان است.

خاطرنشان می شود رسانه های غربی با اخبار متناقض و متعدد از منابع مختلف تلاش بر وانمود کردن تغيير مواضع مذاکره کنندگان ايران دارند اين در حالی است که جريان سازی رسانه ای غرب از منابع نامعلوم با قصد بهره برداری در فضای بين المللی به نفع طرف غربی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016