سه شنبه 11 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بعيدی‌نژاد، عضو تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای ايران: همه بر اين نظرند که به راه‌حل برسيم، هيچ توافقی نهايی نشده است

يک عضو تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای ايران گفت: موضوعاتی که در سطح وزيران خارجه مطرح است ممکن است چارچوب فنی داشته باشد ولی ابعاد سياسی مهمی دارد که وزرای خارجه روی آن وقت می‌گذارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اعزامی به لوزان سوييس، حميد بعيدی‌نژاد در ساعات پايانی روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران تصريح کرد: همه بايد تصميم بگيرند تا فرمول‌های جديد انتخاب شود. همه فکر می‌کنند و همه خلاقيت‌های ذهنی و فکری خود را به کار گرفته‌اند که چطور برای موضوعات باقی‌مانده راه‌حل‌های جديد پيدا کنند. متن و فکر تبادل می‌شود و همه تلاش می‌کنند راه‌حل‌ها به دست بيايد.

وی افزود: هیأت‌ها درگير هستند و اين تلاش‌ها از صبح سه‌شنبه ادامه خواهد يافت و هر لحظه ممکن است تحولاتی رخ دهد و ان‌شاءالله هر چه زودتر به نتيجه برسيم.

اين عضو تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای ايران در پاسخ به اين پرسش که «اگر تا سه‌شنبه شب به نتيجه نرسيم آيا مذاکرات ادامه می‌يابد؟»، گفت: مطلقا تا الان چنين ايده‌ای مطرح نشده است. همه بر اين نظرند که به راه‌حل برسيم چرا که اين موضوع برای همه مهم است.

بعيدی‌نژاد اظهار کرد: تا اين لحظه هيچ توافقی نهايی نشده است. اگر فردا شب راه‌حلی به دست نيامد همه درباره اين فکر می‌کنند که چه کار کنند ولی تا اين لحظه کسی در مذاکرات به اين نپرداخته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016