پنجشنبه 13 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سه مامور انتظامی در حمله افراد ناشناس در حميديه خوزستان کشته شدند


رحمان موسوی

اهواز - ايرنا - در حمله افراد ناشناس به يکی از ايستگاه های نوروزی موقت نيروی انتظامی در پارک گمبوعه در شهرستان حميديه در غرب اهواز سه مامور نيروی انتظامی شهيد شدند.

سه مامور انتظامی در حمله افراد ناشناس در حميديه خوزستان شهيد شدند
معاون اجتماعی فرماندهی نيروی انتظامی خوزستان روز پنجشنبه با تاييد اين خبر به خبرنگار ايرنا گفت: اين اتفاق ساعت سه بامداد پنجشنبه به وقوع پيوست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرهنگ رحمان موسوی افزود: مامورانی که برای ايجاد امنيت و آرامش و خدمات رسانی به ميهمانان نوروزی در يک ايستگاه پليس در حميديه که به صورت خيمه ای برپاشده بود، توسط افراد ناشناس به رگبار بسته شدند که منجر به شهادت سه مامور انتظامی شد.

وی اضافه کرد: در اين رابطه تيم های ويژه و ماموران خبره کار رسيدگی به موضوع و تعقيب و دستگيری افراد ناشناس را در دست اقدام دارند و در تلاش هستند تا عوامل اين اقدام کور را شناسايی کنند.

سرهنگ موسوی گفت: ماموران شهيد شده زيرنظر فرماندهی انتظامی خوزستان و از ديگر نقاط کشور بودند که به زودی جزييات کامل خبر در اختيار ايرنا قرار خواهد گرفت.

قرار است تشييع پيکر شهدا ساعت ۱۰ صبح روز شنبه با حضور مردم حميديه و مسوولان استانی و محلی انجام شود.

حميديه که پيش از اين از توابع اهواز بود در سال ۹۰ از اين اهواز جدا ، و به شهرستان تبديل شد و حدود ۵۰ هزار نفر جمعيت دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016